Inlägg från: Kristian vill bli pappa |Visa alla inlägg
  • Kristian vill bli pappa

humörsvängningarna?!!

åååh jag har så svårt med detta - jag är minst sagt ovan med denna sorts betende från henne.

Hon börjar städa och blir arg, varför vägrar hon säga - men hon städar argt. Har jag städat för lite? Borde jag förstått att nu behöver det städas extra? Vill hon ha en hand? (något som mer ofta än inte leder till ilska från henne .. uhm)

Jag börjar städa och hon blir arg! Efter en massa benande inser man att jag inte kan städa utan att hon uppfattar det som en pik. (obsrvera här att hon är hemma hela tiden, jobbar hemmifrån - så de två ovanstående punkterna är rätt komplicerade)

Säger man någonting roligt (skojjar alltså) kan reaktionen bli vilken som hlst - hon kan bli glad eller skitarg och sårad. Säger jag aldrig någonting roligt blir hon ledsen över att jag aldrig gör det. Hon är hungrig hela tiden men vill int äta någonting för allt luktar eller smakar funkigt - och ja, hon blir dubbelt jobbig om hon är hungrig.

Det finns mer såklart - less att tjata nu - livet har varit lättare om man tillåts säga så.

• Kristian vill bli pappa

mmmm sant

Svar på tråden humörsvängningarna?!!