• Mian

Halva reapriset - när?

Var ute lite på rean igår, men tyckte utbudet var sådär. Tänkte skapa en lista för när butikerna börjar med halva reapriset. Det är ju då man kan göra de riktiga fynden! Så, hjälp mig! Om ni vet eller ser att någon har rea på rean, skicka ett inlägg! Man vill ju inte komma försent...

• Svar på tråden Halva reapriset - när?
  • Gaztongirl

Nä det är väl först i januari som den riktiga rean börjar egentligen. Ska iaf göra en kik idag när skruttan vaknar

• baby2008

ååå, längtar till halva reapriset!!!

• Majorna

Är det inte runt 25:e januari?

• Anna i Skåne

Brukar det inte vara runt den 20e, presis innan lön. När lönet kommit vill de väl sälja nya vårkläder. Har för mig det, men är inte säker.

• fenixen

Jag ha rinte hunnit ut på rean än, så jag väntar nog till det blir halva reapriset jag också

• Kålrot

Här brukar det vara i februari, tror jag...

• Gaztongirl

Nu har det börjat här iaf Kapp Ahl och en annan butik som säljer märkeskläder. Jag fick iaf med mig tre påsar hem med fynd till mig å gubben å lillskruttan

• Anna i Skåne

Gaztongirl- var det på all rea, eller tex bara dam.

• Gaztongirl

På KappAhl fanns det mest till barn, såg även någon stång med damkläder där som var halva reapriset. Men hade handlat till mig själv innan i "butiken" så var lillskruttan jag kollade till och det fanns mycket.

• Mian

Ingen som vet när Lindex börjar sin halva rea-priset?

Svar på tråden Halva reapriset - när?