• Mian

Halva reapriset - när?

Var ute lite på rean igår, men tyckte utbudet var sådär. Tänkte skapa en lista för när butikerna börjar med halva reapriset. Det är ju då man kan göra de riktiga fynden! Så, hjälp mig! Om ni vet eller ser att någon har rea på rean, skicka ett inlägg! Man vill ju inte komma försent...

• Svar på tråden Halva reapriset - när?
  • Skrinda

mimmi006: jag handlade Pippi-kläderna redan på vanliga rean i år, hon måste ju få några plagg som hon kan använda innan hon tröttnat på henne

• Mian

Twilfit har 70% och KappAhl har mycket för halva reapriset.

• baby2008

Idag kan alla som är Lindex club medlemmar handla för halva reapriset (gäller ALLA reavaror))!!! Jag har redan varit och fyndat!

För de som INTE har Lindex kort så börjar den nog på torsdag eller fredag tror jag...

• Lejån
    baby2008 skrev 2007-01-23 13:26:22 följande:
    Idag kan alla som är Lindex club medlemmar handla för halva reapriset (gäller ALLA reavaror))!!! Jag har redan varit och fyndat! För de som INTE har Lindex kort så börjar den nog på torsdag eller fredag tror jag...
    Åh, fick du nåt meddelande om detta eller råkade du bara se det när du var där?
  • baby2008

Ska tillägga att jag handlade grejor för 225:-, som hade kostat 800:- från början.

• Trolla75

Fick just sms från Lindex att det är 50% på reapriset!

♫(¯`°?.¸ ღ ♥ Mamma till Wilma och ny bebis i magen med bf 17/2 `07 ♥ღ ¸.?°´¯)♫
  • Lejån

Great då blir det lindex idag då! Har spanat massor med kläder till tösen där ju!

• baby2008

Lejån:
    Jag fick ett sms i morse på om halva reapriset! Skynda fynda! Du behöver bara visa upp ditt Lindex clubkort så får du halvareapriset draget i kassan.

• charmmiss

åh, vill oxå dit, får åka efter 17 när min man kommer hem från jobbet. ska handla kläder till min lilla tjej.

• Gaztongirl

Man får verkligen skynda sig om man ska få något, jisses vad utplockat det var på Lindex.

• charmmiss

var där och handlade massor, en snygg vinterjscka för 200 spänn!!
    hittade massor till lilltjejen köpte två storlekar upp. måste ju passa på, synd bara att det inte fanns några bodysar.

• Lejån

Hittade byxorna som jag var ute efter till strumpan och sen blev det lite till. Räknade ut att jag fick kläder för 299 kr som skulle ha kostat nästan 1000. Helt OK.

• joviti

Kom precis hem från Lindex, gick på 703:- och skulle kostat 2371:- till ordinarie pris

• Anna i Skåne

Nu har jag också varit på lindex. Både i går och idag Jag köpte
    Vinterjacka från fix 199 kr Till dottern nästa vinter
    Vinterbyxor från fix 74,50
    Jeans till dottern 50 kr
    3/4 byxor till sonen för 45 kr
    fleece till sonen för 40 kr.

Är nöjd

• Lejån

Åh skulle också vilja hitta vinterkläder, men där jag var igår fanns det bara för pyttisar.

Svar på tråden Halva reapriset - när?