Inlägg från: Anonym (nattmara) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nattmara)

Jag är så rädd för att dö!

OJ!
    Låter som mig nu inatt!
    ibland händer det att jag inte alls kan somna för att jag är säker på att jag ska dö i sömnen. Detta händer kanske en gång varannan månad så egentligen påverkar det inte mitt liv nämnvärt.

Men just inatt var det jobbigt, när jag la mig så stack det till ibröstet och genast tror jag att jag ska få en hjärtattack i sömnen..... Så nu kan jag inte sova utan sitter och gråter framför datorn och försöker hitta nån som var vaken. så hittar jag detta som beskriver mig perfekt.

Det jobbiga är att man ska ju vara pigg imorgon för att ta hand om sin ettåring.

har funderat lite när detta händer, oftast har det varit en händelserik dag och lite stressbetonad.

För ungefär 2 år sedan fick vi en djup sorg i familjen och det har kommit lite av dessa ångestattacker (kallar dem det eftersom de känns ångestfyllda) oftare. Plus att jag haft lite svårt frö stressade situationer.

Inte kul att nån mer är drabbad, men skönt att man inte är ensam och att det dock inte är "så faligt".

• Anonym (nattmara)

Hm...ingen mer vaken här.
    Ska försöka att komma isäng, får väl bli att man läser tills kroppen somnar av utmattning...

• Anonym (nattmara)
    Villhabäbis: Tack för de orden. Nu lyckades jag somna till slut. Fick sovit 4 timmar och var helt slut i förmiddags, men mår betydligt bättre nu.

Nu kommer det förhoppningsvis att dröja nån månad tills det händer igen! Så kommer säkert sova som en liten spädgris i natt!
  • Anonym (nattmara)
    Anonym (ledsen mor): Avskyr också den frasen!!!

Men det beror nog på att mitt första barn "vandradew iväg innan vi han lära känna henne....(PSD  i magen vecka 40+2)
  • Anonym (nattmara)

Usch vad jag stavar illa idag (dags att lämna datorn?)

Skulle stå: Mitt första barn "vandrade iväg" innan vi hann lära känna henne

Svar på tråden Jag är så rädd för att dö!