Top Model 3!!!
Ja, jag gillar inte riktigt Eva...
Ja, jag gillar inte riktigt Eva...
Ja, idag är det dags igen! Har laddat med ostbågar o cola!
Mmmmm...kladdkaka! Om jag skickar över några ostbågar, kan jag få en bit kladdkaka då??
Här kommer två nävar!!!
Jag tyckte också att rätt tjej åkte! Gillar också nicole...o Norelle, o kanske Yaya..Jag vet inte riktigt, har fortfarande inte nån riktig favorit!!
Jag skulle ha varit rädd för Janice D...fast ändå tycker jag att hon ofta vågar säga det som man själv tänker om vissa...det kan vara kul ibland, men jag skulle inte vilja veta vad hon hade för hemskheter att säga om mig!
Jag tycker också att hon är jättesöt, men hennes bilder var inte alls speciella på något sätt...Fast de hade kanske blivit bättre o jag hade hellre sett att någon annan åkte ut...
Jag tycker att det är många som ser ganska vanliga ut, vilket är tråkigt...Inte för att jag vill att de ska se ut som värsta skönhetsdrottningar. Nej, det jag är ute efter är nåt speciellt, kanske nån som nästan är lite ful men som ändå har det där lilla extra. Många ser så tråkigt alldagliga ut...eller nåt sånt...
Sisley - mmmm semlor...o jag fick inget gott idag, inte ens ostbågar! Fick ta ett äpple för att inte hungra ihjäl!
För övrigt så tycker jag att det var bra att Nicole åkte ut...hon ser lite tråkig ut...söt, men inget mer...
Hon med kort rött hår...