Inlägg från: Sötnos |Visa alla inlägg
  • Sötnos

Top Model 3!!!

hidden angel - fattar inte heller när hon någonsin har varit snygg...Dock blir hon snygg på bilderna! Fast jag gillade henne mycket mer i hennes gamla hår, tycker att de borde ha kunnat fixat håret bättre, tycker det där blonda/gula är hemskt!

• Sötnos

Snart dags igen! Två program på raken..jippie!

• Sötnos

Ja, jag ska nog också baka nåt gott!

• Sötnos

Bonanza - Åh, ostbågar!!!

• Sötnos

Jag hatar tillbakablickar!!!! *suck*

• Sötnos

Usch, jag skulle ha börjat gråta på den där teceremonin!! Måste det vara så himla komplicerat?!

• Sötnos

Jag tror att jag vill att Eva eller Amanda ska åka ut...eller Ann...fast jag vet inte...kan inte bestämma mig...hm...

• Sötnos

Nej, jag vill nog att Eva ska ut först o främst, sen måste jag fundera lite mer på de andra...

• Sötnos

Ja, det var lite tråkigt att Norelle åkte...Jag försöker bara titta på utseende/bilder när jag gör min bedömning..ska jag tänka på hur de är som personer, så gillar jag nog ingen!

• Sötnos

Jag fattar inte heller hur Ann kan vara kvar...eller hennes utseende passar i o för sig på catwalken, men bilderna blir ju inte bra!

• Sötnos

Jag har tröttnat på Japan nu!

• Sötnos

Är lite besviken på att Amanda åkte...visserligen går det antagligen inte att ha en blind modell, men jag tycker Eva borde ha åkt för länge sen! Håller med Önskan att hon inte riktigt har "det"....

• Sötnos

Äsch då...Fast jag hade nog blivit mer irriterad om jag hade haft en riktig favorit, men jag hittade inte riktigt nån denna gång...Nästa onsdag är det dags för den svenska...jippie!!!

• Sötnos

Jag tyckte att Amandas hår var fint för en gångs skull! Fin frisyr, bättre än det långa, raka...

Svar på tråden Top Model 3!!!