December mammor i Umeå
Skapar en ny tråd då den gamla blivit stängd!
Skapar en ny tråd då den gamla blivit stängd!
Tack för en trevlig lunch igår! Bestämde vi nåt om nästa lunch, när var och hur? Om inte, så går det som sagt bra att vara hos oss, men det kan ju bli lite trångt i vår lilla tvåa. Men det kanske bara är lite mysigt, haha...
Bye bye!
Glömde säga att jag lagt ut en liten bild från igår..
Instämmer, det var verkligen trevligt att träffa alla igen!
Jag ringde och kollade badningen.
- Holmsund verkar inte ha nån lämplig bassäng.
- IKSU ville inte boka för privatpersoner, anläggningen är till för medlemmarna.
- Umeå simhall kostade 1000 kr + 20 kr per person. Dessutom skulle de ta extra betalt för att höja temperaturen
- Sävar kostade 500 kr/h minimum 1,5 h inkl. ombyte = 750 kr. Det var möjligt att boka lördag och söndag efter 15.30. Han föreslog söndag eftersom det då var oftare ledigt och redan uppvärmt för babysim.
Är det nån som är medlem på IKSU och kan höra sig för där i egenskap av medlem?
I annat fall föreslår jag att vi bokar en söndag i Sävar.
Kolla här: www.umea.se/kulturfritid/idrottsochfritidsanlaggningar/badochsimhallar/savarsimhall/uthyrning/reglerviduthyrning.4.772fdc5f10c42e6385280001115.html
Hur många bör man vara? Är vi 15 barn + föräldrar blir det 50 kr/barn. Hur många måste vi minst vara för att boka?
Jag föreslår att vi bestämmer ett datum här på tråden, sen är det först till kvarn att ragga vänner med bindande anmälan.
Mitt förslag på datum:
1 april
Anna Gz
22 april
Anna Gz
29 april
Anna Gz
Och hur många kan vi vara som mest?
hej o tack för trevlig lunch!!
Erica: måste in o kika på bilderna!!
Gomorron! Någon som ska på öf på ålidhem idag?? Jag är trött men känner att jag behöver komma iväg hoppas vi blir några. Hej på er.
hej på er! JAg har fått magsjuka o tycker allmänt synd om mig själv. Tor grinar o jag måste kräkas mellan varven..... Åh vilken dålig start på denna torsdag!
Hoppas verkligen att ni har det bättre!
kram
Men uhh, stackars dig Hanna! Magsjuka är nog nästan det värsta som finns... Tycker verkligen synd om dig. Hoppas det går över illa kvickt!
Jag tänkte ta mig en sväng till ÖF idag. Hade föräldraträff där igår och gjorde fotavtryck... Hoppas det är klart idag! Fast det kanske tar lite tid för gipset att torka förresten...
Bye bye
Hanna. hoppas du mår bättre nu!! magsjuka är ju faktiskt det värsta som finns! jag trodde du hade gjort bort det redan, du hade väl det när Tor var nyfödd oxå?
jag har varit på stan o växlat pengar till resan samt handlat solhatt o nnat smått o gott till Max!
Underbart med sol även om det är lite kallare än det varit!
kram på er!
Fy för magsjuka, hoppas att den blir kortvarig Hanna!
Tack för senaste lunchen, trevligt som vanligt. Idag har Neo fått sin egen plats vid matbordet. Han såg överlycklig ut då han fick sitta med oss och äta frukost. Nu dröjer det nog inte så länge innan jag börjar ge honom smakportioner. Han verkar vara nyfiken på vad vi stoppar i munnen.
Åh vad härligt att ni snart åker Linda! Jag nöjer mig (än så länge) med att beundra vykort vi har fått av kompisar som är ute och reser...