• Octobers

huvudvärk

Jag fick migrän i v16 och den har hållit i sig så fort jag jobbar. Gick ner i tid så att jag bara jobbade 50% och då släppte det lite, eller rättare sagt jag jobbade 2½ dag och var deckad torsdagen för att sen få en normal helg. Ont i huvet har jag haft hela tiden, men migränen har jag kunnat kontrollera så och det är super skönt. Det är inte alls ovanligt att det blir så här tydligen speciellt inte om man tidigare har haft anlag för huvudvärk. Se till att få ordning på dygnsrytmen och ta till alla andra förebyggande åtgärder som finns för att bli av med huvudvärk, du har säkert koll på dessa. Då klarar man sig bättre även om livet blir bra trist när man måste kapa det sociala till stor del, men för mig har det varit värt det för att kunna må bra.

Plussade 1/6 så här blir det en 2007:a!!!!!!
  • Octobers

Bojjan: Huvudvärk kan ha med massor att göra, bla blodtrycket, men om det är i kombination med blodtrycket så kan det vara havandeskapsförgiftning och då är det helt plötsligt farligt. Man kan även ha huvudvärk som bara är hormonell och då är det inte alls farligt.

Plussade 1/6 så här blir det en 2007:a!!!!!!
Svar på tråden huvudvärk