Inlägg från: Hope 1975 |Visa alla inlägg
  • Hope 1975

Vi i vecka 33..

Vår bebis skall komma den 24 februari och det känns som att det inte är så långt kvar nu, vilket är tur, eftersom det börjar kännas väldigt tungt emellan åt. Imorgon skall min jätte mage mätas igen, följer jag min kurva så slutar den på 44 cm i vecka 40, en riktig baddare!!

Yuzz
    Jag har säkert gått upp 15 kg vilket för mig är ganska naturligt, är byggd på det viset kan man säga. Mitt sug på saker är inte godis eller choklad så det har inget med vad jag äter att göra. Kommer få kämpa för att komma ner till min normalvikt igen efter detta, tyvärr ramlade bara 10 kg av förra graviditeten, och jag tror inte det blir mer gratis minus nu!!!

Kul att läsa att andra också har problem med halsbränna och foglossning, det finns ingen ände,,,,

Har inte alls vart så gråtmild den här gången, snarare arg och trött, tror jag...

Har ni börjat räkna ner?

• Hope 1975

BF 24 / 2

Bebbe ligger med huvudet nedåt och är mycket rörlig. Magen har samma sf mått sen tre veckor ( 34 ) och min BM säger att det kan bli så, så orolig är jag inte. Har haft ont runt naveln och kör nu med fet kräm, så det har blivit bättre.

Har äntligen börjat fixa babyrummet,,,,

Och ni då?

• Hope 1975

Har inte känt en enda liten hick. Bebbe har en konstig vana att lägga en av fötterna att vila på någon del av mig till vänster och det rikigt skaver!!!!

Min bebbe ligger jättelångt upp, och sparkar i revbenen känns det som.

Är det någon som har en utpluppad navel???

jag är jätterädd att min skall spricka..

• Hope 1975

Sista gången jag skriver här eftersom jag är i v 34.

Det känns skönt att tiden går framåt...

Svar på tråden Vi i vecka 33..