Inlägg från: LillaVi |Visa alla inlägg
  • LillaVi

Borlängetråden, kapitel 9

hej Tjejer

äntligen hittade jag er.

ville bara önska god fortsättning, jag ska försöka fixa fram mitt gamla konto. tänker inte gömma mig längre puss puss från mariah och rasmus

• LillaVi

äh vad spelar de ör roll vad jag heter....sätter bara in ett kort på den lilla underbara troll ungen jag har....

• LillaVi

god kväll, har lagt in en gammal bild på rasmus i barnkammaren....sitte vid en ordentlig dator nu så jag ska försöka leta på en bättre.

• LillaVi

adeliah

sågmyra är du tokig Grycksbo ska de va....

japp jag har egen lägenhet, har haft sen 1 december, livet rullar på. Familjerätten funkade inte riktigt, kan inte gå in på detalj men jag har pratat med en advokat för ett par månader sen så jag ringde henne i fredags och sa NU KÖR VI....är hos mina föräldrar över helgen, törs inte vara hemma själv, vet inte om jag törs lämna rasmus på dagis heller förens allt är över.

skulle ju inte ha avslöjat detta egentligen men skit samma

• LillaVi

ja för rasmus bästa så hoppas jag de med...annars är de så patetiskt allting så man kan spy.

• LillaVi

god morgon, här började dagen vid halv åtta.
    ska koka gröt snart och äta frukost, men de är ju söndag så då går allt så segt.

idag så åker vi hem igen så då blir de tyst ifrån mig ett tag.
    väntar på att de ska installera internet hemma...ska få bitnet till tilla grycksbo.

• LillaVi

hello.

ville bara meddela att jag nu har hemtelefon OCH internet...så nu får ni allt drass med mig

• LillaVi

maddiz : ang sittvagn, jag hade en emmaljunga som jag var förälskad i..men så köpte jag en tetounia rocky 03 och i am in löööv, men de är nog bara för att jag inte har råd med bättre.
    så skönt med vändbart handtag och som critan säger den blir platt, MEN jag hatar att fälla ihop min måste vara en karl som bestämt att de ska vara sånt jävla krångel. då saknar jag min emmaljunga (som kommer till andvändning dåå min barndoms kamrat väntar sin 3dje i juli) då var de bara att trycka på en knapp och så var de klart hehehe.

nåå ni andra då...FIKA i falun 21 februari vid elva tiden, vad sägs

• LillaVi

god kväll flickor.
    har hänt lite grejer här...nget för en kräsmagad hehehe, Rasmus är en riktig liten busunge.
    De har varit rörmockare här ochde va ganska pinsamt

• LillaVi

maddiz:jo Rasmus har spolat ner massa papper i toaletten så de blivit stopp, försökte fixa de själv men de blev bara värre.
    de flöt upp nr 2or under badkaret så de var bara att ringa rörmockaren. PINSAMT...

men jag förstår inte hur han lyckats för han orkar inte trycka ner spolknappen och han når inte dit (om han inte flyttar sin pall) jag funderar bara när f*n han gjort de för toa dörren är alltid stängd... de är ett mysterium.

Svar på tråden Borlängetråden, kapitel 9