Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hejhopp å en ny tråd reeedan - tyckerd et alltid går så snabbt

Hemma igen från landet där vi firat nyår med två vänner, trevligt men lite väl sent för min nyktra och gravida smak Men en massa SingStar och god mat och en å annan raket - toppen!

• MallaMojs

Hejhopp och gomorron

Småtokig...jobbigt att ha sista dagen på jobbet. När jag har haft det så har det iofs varit underbart eftersom jag aldrig egentligen trivts på ett jobb

• MallaMojs

småtokig...jaja, det är klart! Hoppas att du får komma tillbaka sedan, men nu ska du bara ta det luuugnt

• MallaMojs

Själv blir jag sällan rastlös nu för tiden, bara glider runt härhemma och gör ingenting (ja, förutom tvätt, matlagning och så) men nu måste jag verkligen sätta igång med pluggandet, tentan är ju 15/1

• MallaMojs

Sååå fin mage, småtokig

Wild and crazy som jag är så har jag också en magbild inne hos mig Är mest fläsk och svullna tarmar men ändå

• MallaMojs

Jag är ju en sån som samlar på mig det extra på magen och nu går det ju inte att hålla in längre så *ajaj* Sist hade jag ju nada mage i vecka 18 men nu ska den väl komma lite tidigare, på riktigt...

Har mest tagit bilden för att det blir kul att jämföra sen

• MallaMojs
    pucken skrev 2007-01-02 15:02:16 följande:
    tänkte bara säga att det funkar finfint att plugga när man blivit mamma =)
    Men då gäller det ju att man har "veckor kvar" ju
  • MallaMojs

pucken...hehe Av någon anledning så har jag TVÅ veckor kvar Haha...

• MallaMojs

dobbis...en tenta på fem poäng ifrån utbildad gymnasielärare i psykologi och samhällskunskap

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)