Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
kickan...heeej Läget?
puck...ja, eller ännu senare är att föredra för då kan man köra en snabbrepetition på morgonen
kickan...heeej Läget?
puck...ja, eller ännu senare är att föredra för då kan man köra en snabbrepetition på morgonen
Sorry, har tvättstugan så var tvungen å skutta ner dit en sväng...
Kickan...ja, begravningar är sorgliga som f*n men det brukar kännas bättre efteråt ju, då man får säga hejdå! Ska du åka långt?
När vet vi hur det gick denna ÄL-sväng då?
Småtokig...hejdu! Jo, här är det väl sådär - panikpluggångest men men... Du då?
kickan...ojdå, det är en lång bit... Min mammas sambo kommer från Vetlanda by the way... Åhh, änglar på kistan, va fint
småtokig...rätt vad det är så kickar det igång ska du se!!! När är BF?
Mel..."sova ut lite"??? Om jag har tenta 9 så måste jag upp långt innan klocken 7
Småtokig...det kommer kicka igång snart så Ska du träffa BM något mer eller?
Småtokig...då håller jag tummen för det då!!!
Jag är också grymt långsint och principfast - skulle säga att det är både en utav mina bästa och en utav mina sämsta egenskaper... Man mår ju bättre när man håller fast vid sina principer, men man måste också lära sig att förlåta och gå vidare (gäller självklart inte i dator-fallet )
letw...det heter väl samma?!! Buget...!
Finance plan... Haha, bara flummar...
pucken...sån är jag också och därav sitter jag här och fortfarande är ledsen på en före detta vän för en sak de gjorde för säkert sex år sedan...
Har man åkpåse på sommaren, eller beror det på vilken typ av vagn man har?
Om jag shoppar i den här takten så kommer jag nog inte göra av med mycket pengar jag heller Jag vill köpa en större papperskorg till badrummet, men jag har sett att en del använder "handbajspåsar"?? Ser vet jag inte hur vi ska göra med sängar och skötbord...
Var lite sugen på ett sånt skötbord som man har över badkaret, men tror inte det funkar här eftersom den ena kanten på karet sitter liksom fast i väggen, förstår ni? Sen vet jag inte om man behöver TVÅ spjälsängar???
taco...hur trångt bor ni?
pucken...ja, men man kommer ändå behöva två sängar inom kort...? De borde fa ngöra tvillingspjälsängar ju...
nica...kanske du får vänja dig - jag är inne på VECKA 14 snart Här kommer det dock bara gamalt blod men men...