• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

mel
    åhh va snäll du är som kollar! det var så snygg färg på det, får väl skicka iväg svärmor.

• Melisabeth

det finns i 5 färger... grönt =9 som tyvärr inte fanns när jag hittade det.. men då kostade de å andra sidan bara 10 spänn, så lite kan man ju ta... =)
    Men jag har letat och inte hittat det igen - men det är väl olika utbud på olika affärer.. De är inte kända för att ha flest saker här i stan =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • letw83

TS i den tråden
    " Jo det är klart att vi hade en tv innan, men den började bli rätt gammal faktiskt, vi hade haft den i två år..."

Två år, gammal andreas är 16 år...DEN är gammal

• Melisabeth

Mm jag har sett den.. Anders bara gapade när jag berättade......

• pucken

på tal om tv. när jag gick i gymnasiet fick mina bröder en helt ny tv för 7-8000 tusen av min pappa, för att de skulle kunna spela på sina nintendon. och för att det skulle bli rättvist fick jag också en tv. en beggad för 500, som knappt funkade inte konstigt att jag är knäpp.

• Melisabeth

Haha, jag som tycker vår är ny... JAg vet iofs inte hur länge A nders har haft den, men han hade den nga år innan mig iaf, så den är ju minst 5 år.. och det är nytt för mig =)

• Melisabeth

8000 tusen är ju en del

Gud, nu har svärfar ring och klagat att jag skall sätta fart i brallorna på A ang körkortet....
    Men då tror jag fan vi tar körlektionerna här i stan så man inte har 1 timme enkel väg. Så får han köra på skolan bäst han kan - så får svärfar betala.... Jag vill ha tyst på gubben alltså.

• pucken

när mickes prylbögiga bror köpte tv för 40 papp på avbetalning funderade vi seriöst på att skippa vårt bröllop och köpa en likadan tv kontant. bara för att jävlas

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)