• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag tar mig friheten att starta en ny tråd då den gamla stängts! Sorry om någon annan hunnit starta en ny.

De gamla trådarna
    Del 1:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m2701901.html

Del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m3701347.html

Del 3:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m4944276.html

Del 4:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m6189521.html

Del 5:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m8349465.html

Del 6:
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m10454579.html

En tråd för oss födda 1980 -85 som längtar "ihjäl" oss efter barn, planerar barn, (väntar barn, har barn)! Och vill dela tankar och funderingar med andra!

Alla är välkommna både vi som varit med sen starten och ni som är nya som vill komma in i gemenskapen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-31 21:46:38:
    haha ivrig som jag är glömde jag ju förra tråden =)

del 7
    www.familjeliv.se/Forum-11-238/m12873891-1280.html

• Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
  • pucken

fru
    men jag fattar nog att ni har värsta swingträffen imorgon inte ska micke störa er då!

letw
    risken är att de passar i sommar. jag tror agge hade 68 i slutet av sommaren.

och jag beställt mina namnband!

• Winnertaco

Men vad trött jag blir... Johanna somnade inte när Andreas försökte natta henne, och han hittade ingen pyamas så han lät henne ligga i bara blöjan. Hon har fått vaccination idag, vilket ju kan innebära dels feber och dels att hon får ont där de stuckit (en spruta i varje ben). Tror ni att han tar tempen på henne? Nääää... helt handfallen står han, och så blir han sur på mig för att alla pyamasar är blöta i tvättmaskinen. Precis som att jag kan hjälpa att ungen växt ur alla sin kläder och dessutom spyt ner dem hon har... Jag kollar tempen, 38,5 oh klämmer lite där de stuckit henne. Det märks ganska tydligt att hon är öm där de stuckit, så jag ger en supp alvedon. Lite bök i sängen, men nu sover hon... Kan karlsloken TÄNKA lite, inte bara lämna allt till mig?!? Suck...

Johanna 061223
  • letw83

puck
    okej. tror du det är risk att dom skaver?

• pucken

letw
    ingen aning. inga sömmar har iaf skavt på aggs.

• pucken

mel
    50 lappar tror jag. nåt sånt. som om jag nånsin kommer virka 50 grejer eller få sålt dem.

• pucken

taco
    åh så ni ska ha en? då får jag börja snart, så jag har tillräckligt med tid!

• Winnertaco

puck
    Ja, vi har bestämt oss till 99 % i alla fall, måste bara få tag på segisarna i kyrkan hemma i Ludvika och höra hur vi ska gå tillväga, om det blir väldigt krångligt eller om det är genomförbart!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)