Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Men vad trött jag blir... Johanna somnade inte när Andreas försökte natta henne, och han hittade ingen pyamas så han lät henne ligga i bara blöjan. Hon har fått vaccination idag, vilket ju kan innebära dels feber och dels att hon får ont där de stuckit (en spruta i varje ben). Tror ni att han tar tempen på henne? Nääää... helt handfallen står han, och så blir han sur på mig för att alla pyamasar är blöta i tvättmaskinen. Precis som att jag kan hjälpa att ungen växt ur alla sin kläder och dessutom spyt ner dem hon har... Jag kollar tempen, 38,5 oh klämmer lite där de stuckit henne. Det märks ganska tydligt att hon är öm där de stuckit, så jag ger en supp alvedon. Lite bök i sängen, men nu sover hon... Kan karlsloken TÄNKA lite, inte bara lämna allt till mig?!? Suck...

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Ja, vi har bestämt oss till 99 % i alla fall, måste bara få tag på segisarna i kyrkan hemma i Ludvika och höra hur vi ska gå tillväga, om det blir väldigt krångligt eller om det är genomförbart!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Dopklänningar brukar vara långa Guuuud, vad alla ska bli impade av Johannas dopklänning!!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Oj, vilken svår fråga, har ingen aning... Vi får mäta lite med hjälp av svärmor tror jag...

Johanna 061223
  • Winnertaco

joooo... det är klart vi ska göra det, otacksamma som vi är
    Eller så virkar du den så lång som du tycker passar bra, du har nog bättre känsla för det där än mig (som har noll känsla för såntdär...)

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!

Mel
    Jag såg ut ungefär som en ballong i slutet, mina fötter var som fotbollar
    Om du känner så om dopklänningar så kanske du förstår min reaktion när sambons faster hade skickat med en dopklänninh i påsen med kläder

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Ja, det lär nog bli 74 minst om det blir dop i augusti, son det är nu så är 68 nästan lagom, aningens stort.

Vi har tänkt att vi ska gå på babysim, men det har inte blivit av. Nu har jag fått höra att ett ställe har drop in, vi funderade på att gå dit på söndag, men nu ska ju jag jobba på söndag...

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    Gud, vad du är duktig som KAN såntdär! Jag blir lika impad varje gång nån har sytt, virkat eller stikat nått här inne...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)