Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Antagligen inte så dyrt, men det är själva grejen... först går de ut med att "man kan ladda hem alla gamla spel bara man köper en konsoll" och sen helt plötsligt kostar det pengar! Värdelöst!

Undra om Andreas och Jaxon gick vilse på kvällsprommenaden....

Johanna 061223
  • Winnertaco

Här har de också sopat gator

puck
    Ibland ska man ha tur! Farmor och farfar gick vilse i New York, och själklart vandrade envisingarna runt i flera timmar innan de nedlät sig att ta en taxi tillbaka till hotellet...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Det ringde en skitskum invandrare och ville kolla på lägenheten idag, han skulle komma kl 14. När jag lagt på blev jag skitskraj och ringde till Andreas och sa att jag inte vågade öppna när han kommer (fördommar? jag? ) Andreas sa att han är säkert rädd för hunden så det är nog lungt... Så jag försökte övertala Jaxon i en timme att han skulle se lite farlig ut nästa gång det ringde på dörren. Han kom aldrig som tur var...

Johanna 061223
  • Winnertaco

letw
    Nä, om sånna saker ljuger man inte, det enda man ljuger om är att man blir fyrkantig ansiktet av att se på tv och att man stannar i växten om man inte äter spenat

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Haha. Jag tänkte även att han skulle vilja köpa lägenheten svart eller nått... efter att han våldtagit mig då

Nä, nu ska vi sova... Gonatt!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Oj, vi somnade och sov 3 timmar... Johanna verkar inte reagera på sprutan än i alla fall, till och med är hon nästan piggare än vanligt

Härligt, puck! Blir det ett wii nu?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Men var inte vagnen från -06. Jag skulle inte tycka att det vore så konstigt att ge 4500 för en sånt...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jaha, jag tycker att det låter som att var och varannan unge reagerar! Men det var ju skönt att höra!

Johanna 061223
  • Winnertaco

puck
    haha, inte jag heller Räcka ut tungan Fast mina föräldrar hade säkert betalat om vi inte fått skitvagnen..

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)