Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Icas blöjor var ju iaf dom sämsta hittills. Som ett skämt.

kickan
    förstod nästan det, kanske ändå måste dit & prata , det var ju rätt länge sen nu. Jag tänkte bara om läkaren kunde kika i min gynjournal och sen skriva ut.

• Fru Indosaurie

texas är helt däckad av natten på freds jobb
    när jag gick ut med W idag så vaknade han inte ens. När vi kom hem kom han inte heller till dörren nu sover han som en stock.

• Fru Indosaurie

puck
    haha ja. Att vara på freds jobb en hel natt och springa runt som en idiot och aldrig vila

ååh vad gott med tonfisksallad fast jag äter ju inte tonfisk, har inte gjort på 9 år eller nåt så det känns lite läskigt.

• Fru Indosaurie

snigelbyxorna var precis i midjan och väääldigt långa i benen det går nog inte.
    Sjuuuuukt snygga är dom dock, sjukt mkt snyggare att se dom på också. Wow. Kanske ska spara? hm.

• Fru Indosaurie

Malla
    jag var sjuuuukt pilsk när jag var gravid, jesus alltså.

Här är det bara när W sover, nu är hon iofs så liten att hon inte förstår vad som händer men ändå..

• Fru Indosaurie

typiskt, först NU börjar W med sitt sömnljud i taien.. och fred som måste gå snart =/ skit.
    Jag vill inte följa med heller, det blåser ju förfärligt mkt och det blir så tungt att skjuta vagn då..

• Fru Indosaurie

Malla
    ja just det, då är det ju såklart läskigt.
    jag vill inte skada mitt barn för livet så hon hålls utanför våra aktiviteter.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)