Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

nice! ska du skicka tillbaks den gamla? bra med en större, då kan han ha den längre.. synd för mig dock
    vad ska han få?

vi fick hokusen nu ju, 4 veckor nästan, skitdåligt.

• Fru Indosaurie

vaddå tradera, hallå JAG då? jag gillar den färgen lite bättre än fuchsia fast fuchsia är också grym.

jag har inte lämnat omdöme, funderar på hur jag ska göra..
    positivt med dålig text tror jag, annars måste jag maila och be om lite kompensation innan, det är ju schysst att säga till innan man lämnar neg. så att han kan lösa det om han vill.

• Fru Indosaurie

nää har inte gjort det, jag var rätt snäll i mina mail, skrev dock senast att jag ville ha stolen eller pengarna tillbaks snarast.
    det förstörde ju allt, men nu när stolen står i köket är jag så nöjd så

men man kunde väl laga dom? Hon vill ju ha dom nu säger hon

• Fru Indosaurie

jaha.. då var det värre. Nää då väntar hon på nästa storlek, hon vill ju vara snygg, inte gå i trasiga kläder

Jag har låtit W somna i vagnen. Suck. Efter gårdagens äventyr med spjälsängen då hon skrek som besatt i en timme från 00-01 (när jag tagit upp henne) och slutligen somnade vid 02 vid bröstet så känns det som den lättaste lösningen.

& fred som jobbar 4 nätter (!) denna omgång. pust.

• Fru Indosaurie

haha nää hon växer som besatt
    men jag ska vara tacksam över att jag har mkt mjölk säger sköterskan på bvc Jag var där idag och pratade i 50 min medans fred och wilma var och hämtade hokusen.

ja usch, det är skitdrygt men nu har jag liksom förträngt det, jag orkar inte tänka på det och så flyter tiden bara iväg. Måste dock boka en läkartid nu för försäkringsbolaget har hört av sig.. om man har tur kanske man får en slant därifrån så att fred kan vara hemma en månad eller så.

kommer du ihåg gardinerna från jotex som jag ville ha till wilmas rum? man fick även med 2 st skitfula limegröna paneler. Dom har satt ner priset nu, trägen vinner jag ska beställa någon dag.

• Fru Indosaurie

W har iaf börjat med gröt hon gråter helt hysteriskt varje gång sötunge.

haha du, försäkringsbolag alltså. Jag fick 1500 kr för sveda och värk innan mitt överklagande. Vilken humor. Nästa gång beslutade dom att min skada inte påverkade min arbetsförmåga, jag skulle alltså kunna ta vilket jobb som helst och jobba 100%, bestämmer deras läkare som aldrig har träffat mig. idioter.

• Fru Indosaurie

nä usch, man undrar ju varför man ens är försäkrad.
    inte för att man ens orkar bråka när man är sjuk.
    A fick ju dock ut massor med pengar och jag kan säga att jag har då 1 miljard gånger ondare än henne (har hon ens en skada?) som bowlar, springer på gym, har världens största handväska, springer på stan flera timmar, använder klackskor, äter inte starkare värktabletter än alvedon (!) och exakt allt annat som jag ALDRIG skulle kunna göra.

gud jag måste sova! W har strulat med sömnen länge men nu sover hon ensam och allt jag MÅSTE passa på.
    jag säger godnatt!

• Fru Indosaurie

jag kikar in lite medans W äter lunch, sen ska vi ut och gå. jag får nog gå ensam idag, ingen fred och ingen vän nåväl det får funka, vågen är min sporre idag!

• Fru Indosaurie

ja det hade varit det ultimata, en till som är hemma på dagarna. tror jag måste ta med texas ut också idag och då vet jag inte vart jag ska gå för hundgårdarna gör honom galen.. det är roligare att gå en planerad väg än att vandra runt tycker jag, då blir det gjort.

• Fru Indosaurie

vi går alltid runt sjöarna i sundbyberg/solna men då är texas med och det är två hundgårdar på vägen.. På senaste tiden när jag har gått själv har jag gått till en kompis i bromsten och sen har vi promenerat där och sen går jag hem igen, det är kalas.
    Jag kanske ska gå dit ändå.. eller försöka mig på vällingby, se hur långt det är, dom har ju amningsrum där om det är allt för långt fast då kan jag ju inte ta med Texas. Hm.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)