Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Fru
    Nä, jag tror ju knappast att det var nån av er stammisar!

Johanna 061223
  • Winnertaco

En rosa klänning till aggs, det hoppas jag på!

Hmm.. hur får vi vår dotter att somna? Jo, vi trycker i henne amt tills hon ite orkar vara vaken längre. Jaja, alla sätt är ju bra utom dom dåliga...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Morrn!
    Fatta att J lät mig sova tills NU idag! Ja, hon vaknade ju 5 imorse och 9 imorse, men somnade snällt om efter mat. Det är behövder jag efter helgen, lördagen slutade med att jag stod 11 timmar i kassan utan rast *pust*

me&i kläderna kom idag i alla fall, J är såååå tjusig

Men fy vad hemskt att bl "försörjd" av sin karl, jag skulle bli tokig!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag läste högre upp att "vi föder barn och killarna föder oss", jag trodde att det handlade om att bli frösörjd av sin kille, men jag har gröt i hjärnan idag också

Johanna 061223
  • Winnertaco

xqin
    Jo, det fattade jag med, men skrämmande många kvinnor idag verkar faktiskt bli försörjda av sin man, jag tycker man läser ofta här på fl att "det är då tur att min man har ett välbetalt jobb med tanke på min usta fp".

Undra om det är så skönt som det ser ut ute?

Johanna 061223
  • Winnertaco

För oss är det väl så att när jag är föräldraledig då är det tur att han jobbar, och när han är föräldraledig är det tur att jag jobbar Nä, jag skulle aldrig klara av att bara vara hemma, men det är JAG det.

xqin
    Det var absolut inte stötande, det var itne så jag menade!

Johanna 061223
  • Winnertaco

xqin
    När jag var gravid mådde jag mest bara illa hela tiden de första 25 veckorna, så jag har svårt att svara på din fråga. I slutet hände det att jag inte fick i mig maten eftersom livmodern tryckte på magsäcken.

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag är inte i nån vecka alls, Johanna föddes 23 december, men hade hon fått bestämma själv kanske hon hade varit kvar fortfarande

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)