Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag har fortfarande inte kommit ut.. Aaaaaany day now....

tokig
    Gud, vad roligt, vi har fortfarande inte kommit iväg, har tänkt att vi ska gå till ett ställe som har drop in, men det har inte blivit av. Suck, liksom!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu ska jag jobba varenda helg i april, och det vi tänkte gå på är på söndagar Men man kan väl börja senare också antar jag! Är allt bra med er annars?

Johanna 061223
  • Winnertaco

Nu kan då inte våran hund klaga på att han fått vara ute för lite i alla fall, från 14 till 17:45

Johanna 061223
  • Winnertaco

Efter mycket moget övervägande har vi beslutat att vänta med bebbeverkstaden tills i sommar/höst i alla fall Gråter Jag skulle nog inte palla en graviditet just nu när J är så liten!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Det är mest illamåendet som oroar mig, skulle inte palla att ta hand om henne nä'r jag mår illa. Min konpis som fick barn nr 3 i februari säger att det är så hemskt att när man mår illa så bryr man sig knappt om de andra barnen är ledsna eller så... typ "jaha, är du ledsen, men vänta lie, jag måste gå och spy".

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag tror faktiskt aldrig att jag på allvar sa att "det blir inga fler", inte ens under förlossnigen!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Jisses vilken gullig bild!

Förlossniongsrädsla har jag också fått litegrann, men inte så att jag inte kan tänka mig att göra det igen, vill bara ha mer coaching nästa gång. Problemet för mig verkar vara att öht BLI gravid, det tog ju sin lilla tid sist...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Aha, åsikter ni inte bett om, ÄNNU bättre

puck
    Låter som Borlänge i ett nötskal. Fast jag var inte så rädd att gå ut, är fortfarande inte så rädd att vara ute på natten. Dumt, kanske...

Johanna 061223
  • Winnertaco

Frustrerad, frustrerad, frustrerad!!!!! För andra natten i rad vaknar Johanna, hon som sovit hela nätterna sedan hon var 3 veckor gammal! Blärk...

Idag ska vi kolla på tapeter till vårt nya hem, 1 kr/m kostade det på ett ställe som har 1års-jubileum!

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)