Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
Vårt fårskinn går fasen inte i vagnen... Men, men det var ju gratis. Faktiskt en av de grejer som folk prackat på oss som var BRA!
Vårt fårskinn går fasen inte i vagnen... Men, men det var ju gratis. Faktiskt en av de grejer som folk prackat på oss som var BRA!
Mel
Jag tror inte att 14 dagar över tiden hade varit lika jobbigt om det inte hade varit december. Jag blev så stressad över att behöva vara gravid på julafton bara (ville inte träffa en massa folk och få en massa sympatiblickar...), annars tänkte jag mest att "den kommer när den kommer".
JAg har också svårt att tänka mig att en madrass inte skulle ingå i en vagn med hårdlift...
Malla
Antagligen...
Mel
Om du fortfarande är gravid 20 maj så sätter de säkert igång dig vilken dag som helst... Fast det tror jag inte, nog för att förstföderskor kan gå över tiden, men att man går mer än 14 dagar över är inte så jättevanligt!
Ja, eller första april
Ibland börjar jag undra om det berodde på att jag var helt övertygad om att förlossningen inte skulle komma igång som det aldrig kom igång... Tror ni att sånt kan ha inverkan?!?
Fru
Du skulle ha läst dec-tråden.... Typ alla bebisar kom två veckor innan bf, och där satt man och hade gått 12 dagar över tiden, typ...
Fru
Jo, det har du nog rätt i. Våra kroppar var inte redo, därför kom det ite ut några bebisar den "vanliga vägen"!
Malla
Räknar man inte en tvillinggraviditet som fullgången i v 38+0, inte 40+0 som en "normal" graviditet?