Inlägg från: Winnertaco |Visa alla inlägg
  • Winnertaco

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Andreas tog pengar ur min plånbok en gång, inte för att han inte får det, men det vore ju bra om han sa när han gjorde det.. Där stod jag på ica och skulle betala utan pengar Ha det så trevligt i skolan!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Jag längtar också till sängen, men det har jag inte tid med... Bara Johanna som får sussa här. Och hunden då..

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Jag drömde ofta att jag hade värkar på slutet, och blev lika besviken varje gång jag vaknade Räcka ut tungan

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    Antagligen.. Men det är väl inte så konstigt när man står inför det största som hänt en i livet, typ!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Mel
    2-2½ månad... Hmmm... min kropp hade nog gått tillbaka till det normala, förutom degklumpen på magen. Sommarbröllop, du borde väl kunna ha en enkel klänning med en kofta eller nått över, kanske? När jag ammade brukade jag ha ett linne med en kofta över, rätt smidigt att amma med!

Johanna 061223
  • Winnertaco

Som vanligt är väl kanske fel att säga, men jag tycker inte att det skiljer sååå mycket från innan jag belv gravid. Mage och höfter då...
    Ett linne och en amningsbh är osalgbart när man ska amma, bara att hala fram bröstet

Johanna 061223
  • Winnertaco

Fru
    Du verkar ju mer förvirrad än mig Jag vågar knappt lova nått nuförtiden, är så rädd att jag redan lovat nått annat

Johanna 061223
  • Winnertaco

Haha, väääääldigt skönt att höra att det är fler som är förvirrade Sist vi var på bv så stressade jag som en tok, var nån minut sen men fik vänta i evigheter. Tanten satt på sitt rum oh pratade i telefon hur länge som helst, tillslut var jag tvungen att knacka på och säga lite försynt att "vi hade tid kl 11". Till svar fick jag att "men nu skulle ju vara här kl 10, jag sitter och ringer hem till er nu". Jaha.. men vi fick väga och mäta ändå

Johanna 061223
  • Winnertaco

*kramar om pucken* Kan du inte läsa någon annan kurs då? Nått flum bara

Malla
    Jag skulle heller aldrig palla att ringa och avboka, jag hatar både telefoner och att vara till besvär...

Johanna 061223
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)