Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco - vi har funderat på detsamma.... har ju också trappor.. men vi funderar på att antingen kan man ju köpa bara mjuklift och ha i.. eller så kan man ju typ sy ngn egen tunn liknande sak... typ sovpåse med handtag eller nått =)

Skönt nica =)

v 24 - Ella är väntad i maj =)
  • Melisabeth

haha, vad gillade ungarna att färgkodas???

Nu är det nog dags för mig att drömma, eller iaf sova =)

Nattis

• Melisabeth

morrn morrn - usch vad jobbig natt igen.... Drömde om det "förflutna" så jag vaknade och stortjöt och mådde piss.... FY fan säger jag bara.... vill jag inte veta av.... =(

Hoppas jag slipper det i framtiden....

SÅ vad händer er idag då??

• Melisabeth

taco - ohh vad trevligt.. med vikten alltså... =)

Jycken och barnvagn låter mer "spännande" =)
    Vill inte ens tänka på hur det skulle bli hör om svärisarna skall dumpa sin jycka, så brådis som han har överallt och speciellt ner för trappor.

Nica - låter lagom kul =/

• Melisabeth

spännade med viktuppskattning =)
    Vad baserar dem det på? SF-måttet eller annat?

• Melisabeth

Ahhh, oki =)
    Tufft om de är någotsånär bra på att avgöra sånt genom att "bara klämma" lite =)
    Jag har redan ställt in mig på att få en "stadig bit" iaf.. känns som det blir lättare om hon är lite mindre än så, än om det visar sig vara mkt större =)

Jag så mkt vill att hon skall likna A när han var liten/föddes...(fast inte lika stor huvud tack) Han var ju "stabil" redan från början och såg ut som en "riktig bebis" och inte som ett ilsket rött russin som ynkliga jag =)

• Melisabeth

Här är tvätt och diskmaskin igång.. så jag känner mig lite duktig iaf.. om än väldigt lite.... men är ju mer än inget =)

Känner att jag skulle behöva göra ngt mer.. men är ju väldigt begränsad så länge sängramen står uppe och tar plats, och jag monterar inte isär den själv, och A måste plugga innan jobbet.. så det blir inte mkt med nått istället.. =/

• Melisabeth

men åhh vad sugen jar blir på mer fina saker när ni diskuterar =)

Också vill jag ha min Ella här NU.. meddetsamma.... *mutter*

• Melisabeth

Hahaha - jo letw, typ så iaf =)
    Tänkte iofs mest allmänt på att jag vill shoppa.. hitta fina saker.. nu har jag ju inte köpt ngt på ett tag.. är lite ovanligt =)
    Får gå in och snosa i garderoben eller nått =)

Egentligen vill jag väl inte att hon skapp ploppa nu, eftersom jag vill att hon skall må bra.. men jag längtar så förbannat =)
    Jag har tidigare funderat på förlossning och kännt mig lite "avig".. men nu känns det inte alls så.. utan att jag tom. längtar tills dess... fast det får jag väl antagligen äta upp när det väl är dags =)

• Melisabeth

Exakt så menar jag =)
    Du förstår precis Letw =)
    Fast jag knappt gör det själv ibland..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)