Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
MEn motion.. hur duktig får man lov att vara ?? =)
MEn motion.. hur duktig får man lov att vara ?? =)
HAha, jag som flysar av att ta mig ur soffan.. eller nja.. kvider iaf.. jävla foglossning... =/
JA gör det =)
varm... varm choklad.. mums =)
måste jag göra snart. det är ju sååå nyttigt =)
Grattis pucken =)
VAr det den som vi höll på att tjafsa om här eller??
Taco - skönt att sklippa stockningen iaf =)
Och skönt att hon sover =)
Idag var ju första dagen som Ella vaknade samtidigt med mig, och har hållit igång en del under dagen - när man ropat på henne och spelat hjärtljuden.. Så skall bli spännande pomhon kan tänka sig att somna med mig ikväll också.. eller om hon skall leva rullan ikväll också och hålla mig vaken =)
taco - får hålla tummarna.. vill inte att du skall bryt ihop.. du skräms.. =/
Pucken.. men sedär.. du verkade fatta mer än du trodde ju =)
JAg funderar på om jag skall dricka choklad inna jag går och lägger mig eller om jag bara skal slänga mig i bingen. humhum.. är trött efter "uppgåendet" i morse...
taco - jo fast det låter ju inte som rena drömmen direkt att ständligt amma heller.. även om de är tysta då.... hmmm nä skall inte tänka så nu.. då kommer jag ångra mig =)
Min lilla tycks sova iaf, så jag skall nog gå och göra detsamma innan hon får för sig att vakna och hålla mig igång =)
Nattis =)
haha., man måste ju skratta åt er.. ni är ju för härliga =)
Letw - ja bröllop och barnprat är väl synnerligen seriöst =)
Trevligt att det går bra =)
100 gäster.. det var rejält att redan ha en gästlista =)
Ålder.. många av er är ju småbarn ännu
Slåss om att baka tårtor ni andra.. jag skall inte erbjuda mig.. då skulle alla bli magsjuka om det ens blev någon =)
Morrn morrn
Ella sov nästan när jag gick och lade mig.. hon sparkades bara lite =)
Ja tiden går undan för dig Malla =)
Taco
Lillan här är ju bara för rolig alltså.. hon verkar höra väldigt bra.. Idag reagerade hon på hjärtljuden synligt.. nervryckningar typ på magen.. så inga fötter som kom ut, men tydliga sparkar...
Sedan satta A på ett insektsljud... och hon började att "härma" biet. Surroundljud... så det hördes att biet flög runt... istället för att sparka och bubbla på ungefär samma ställe hela tiden som hon brukar göra så var det lågt till höger, högt till vänster, lågt till vänster.. Naturligtvis inte exakt som biet, men liknande bana... lite kul eftersom hon annars brukar hålla sig på ungefär samma ställe och harva =)
Nu mkt sen frukost =)
Ja det verkar så... Det roligaste är att eftersom jag hör illa så kan inte jag avgöra vartifrån ljud kommer... Så jag tar det hela som ännu ett tecken på att hon inte ärvt mina öron.. glädjande nog =)
Sovs det forfarande taco - så du fick duscha i fred ? =)