• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

micke och jag flyttade också ihop supersnabbt. första veckan sov jag här över helgen. helgen efter sov jag här, åkte till min faster för att hämta min väskor och drog därifrån =) min mamma blev tokig på mig.

• pucken

letw
    vad gör man inte för kärleken? och min faster vägrade ju låta mig betala nåt så jag ville inte bo kvar =)

schyssta buxor! diggade de som hade ränder åt båda hållen =) ska kanske beställa lite tyg sen när jag sytt upp all plysch.

• pucken

letw
    tror inte min ohlssons hade den färgen alls. men jag kan kolla nästa gång jag är i stan. vill ju shoppa lite kläder, och vi får ut rätt mycket från csn den här månaden =) vill shoppa nu, micke vill shoppa när pengarna kommit =(

• pucken

mel
    haha micke tyckte att agge skulle ha en sån dräkt =)

• pucken

mel
    den där skulle jag inte visat för micke =) verkar som om jag ska sy en ändå.

• pucken

tror inte den är så svår att göra faktiskt. men agge kan inte ha en, han vevar för mycket med armar och ben =)

• pucken

på tal om fleece hade ohlssons världens snyggaste rosa fleece med FÅR på. 150 spänn kilot tog de dock =(

• pucken

letw
    men jag ville ju ha en massa =) och inte hade jag svärmor med mig så hon kunde betala.

och jag tycker inte det är SÅ svårt med dragkedja faktiskt. fick till det riktigt bra på klänningen jag sydde.

• pucken

letw
    hur mycket kostade trikåtygerna innan de ökade till 85?

• pucken

mel
    alla duger ju till nåt!

letw
    attans att jag inte kunde beställa tidigare =(

haha agge har problem med en leksaksboll! han bara tappar den hela tiden, så han greppar den hårdare och hårdare men han fortsätter att tappa den =) ser helkul ut!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)