Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
nica
=(
nica
=(
letw
han vaknar antagligen ganska snart, har sovit i 20 min och det brukar inte vara några långa stunder för den ungen.
hur stor gör du filten? jag kör efter beskrivningens, som är 231 m. har gjort 7 varv tror jag =) tjoho! blir ett evighetsprojekt.
letw
men det skulle jag fixa rätt snabbt, min filt blir ju 120x150 typ =)
fan då! vi skulle egentligen hämta biljetter till en repetition av kvarteret skatan idag, men mickes kompis kan hämta dem istället =( jag som tänkte övertala micke till en shoppingtur när vi ändå var i stan. skit också. har ju suttit med excel och räknat lite.
letw
haha! rolig du är =) vilken färg blir din? min blir naturvit, har en massa sånt garn. mamma köpte väl runt 30 nystan på 200 gr för 20 år sen, och hon påbörjade aldrig sitt projekt. nån måste ju ta slut på garnet =)
ärligt, januari är en skum månad. vi kommer att ha 9000 över efter alla räkningar, mat och kattsand. helt sjukt. var kom alla slantar ifrån?
letw
ca 47 i midjemått. då är det precis under magen där hans byxor alltid hamnar.
sen ca 23 i benen, från innersta vecket i skrevet och sen ner till golvet.
jag vet iaf en som ska spara supermycket =) att man kan bli så orgasmiskt glad av att spara!
axel-skrev ca 39. då har jag mätt från axeln och sen all plats blöjan tar. så i det måttet får blöjan också plats. om du vill ha utan blöja får du säga till.
mel
vissa månader är bra helt enkelt. augusti är bäst, iaf när båda kunde sommarjobba och man fick ut två hela löner plus csn =) då var man rik!
letw
vad är du är allergisk mot? nötter och laktos vet, är det nåt mer? så jag vet vad vi kan äta när ni kommer hit.