• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

mel
    vad snyggt tyg vart har du köpt det?(som att jag inte har nog med tyg ) för övrigt har A:s kompisar listat ut våra planer, dom har visst sett att det var fl jag satt på när dom kom. visste inte att killar visste vad det var för sida iaf inte dom som inte planerar barn än på mååånga år.

• letw83

mel
    typiskt. då lär det ju inte finnas nåt här....aja, har nog med tyg iaf=)

puck
    avslöja planerna eller killarna? kan ju lugnt säga att ingen av dom har tänkt skaffa barn än. den ena såg helt livrädd ut när jag sa att jag sydde barnkläder juh och vad jag vet om den andra är att tjejen är lite småsugen men hon har sagt att han vill vänta

• letw83

konstigt att bb inte har kommit med tvillingvagn ännu. iaf får jag köpa vilken vagn jag vill för A. han tyckte BB såg bra ut. tom färgkombon röd/orange

• letw83

kickan
    haha lika vi ska säkert ha en extra oxå, eller så syr jag en. jag skulle vilja ha röd bas med brun överdel så det kanske blir att sy en.

förvisso. men dom säljer väl ganska bra ändå.

• letw83

jag ska iaf hinna till tygaffären i sickla! annars är jag med på allt ni planerar!

• letw83

fin stol och söt wilma. vart tog din pappa vägen förresten fru i?

• letw83

vad har en outlet för nåt. visst är det märkesvaror till slumppriser? jag har aldrig varit på outlet....

• letw83

puck
    nästan så=) jag somnade på soffan vid två och sen väckte andreas mig vid fem och då gick vi och la oss. sen klev jag upp för en timme sen ungefär=)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)