• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

fru i
    andreas var till uganda 2004/2005 så han skulle visa lite bilder

• letw83

kickan
    yes.
    det är jag! vi ska gå och hämta sista tvätten. brb!

• letw83

kickan
    nejdå. vi bara ides inte hämta sista tvätten när den var klar vid elva

• letw83

kickan
    yes, vi är lite lata

hmm..njae, är ju inte klar med exjobbet än på långa vägar. men däremot ska jag anmäla mig till vikarieförmedlingen. har ju inget csn kvar för denna kurs utan måste fixa pengar på annat vis. du då? ams?

• letw83

kickan
    okidoki. här verkar det finnas jobb iaf. synd att jag inte var klar för det var en tillsvidaretjänst ute som i princip ligger granne med lägenheten dit vi ska flytta.

• letw83

kickan
    tror och tror. inte direkt, jag brukar läsa horoskop. om det låter bra brukar jag tro på det hurså?

ska man tala om tid vet jag en som försökt i 5 år....
    men jag tror det är svårt sånt där. som du säger är nog okunskapen stor och det finns ju dom som lyckas på 1:a, 2:a försöket och då lär man ju bli besviken om det tar längre tid. jag känner då på mig att jag kommer bli det. tyvärr. men det är ju inte så mkt att göra, blir ju inget bättre hur mkt man än vill att det ska gå fortare. ser man på oss i tråden så ligger väl snittet som resten av sverige, runt året ungefär. är väl bara puck och taco det gått relativt fort för?!

• letw83

kickan
    då tror jag absolut på spådomar

oj, ja då misstog jag mig, alltså är det bara puck det gått fort för.

precis, det är väl 12:e försöket nu? dom där siffrorna låter bra

• letw83

kickan
    hallå, så kan du ju inte göra. jag kommer ju bita naglarna av mig av spänning!

jag tror iaf på spådomar. säger dom att du är gravid, så är du gravid. eller så blir du det nästa månad. nu har ni väntat länge nog! och så kan du komma på träffen oxå (vi har inte bokat biljetter än )

• letw83

kickan
    hmm....typiskt. jaja, kommer sitta fastnaglad vid datorn den 24 då

jag tror på allt eller ja, iaf att du kommer plussa snart, säkert senast den 5 mars. om det inte vore för att du har väntat nog länge skulle jag se att det blev till sommaren=) då har nämligen jag tänkt bli gravid (om vi har tur )

• letw83

kickan

ja, naturligtvis måste du ju meddela innan om mensen, som inte kommer, kommer

nej, det var det jag menade. vill inte att du ska behöva vänta så länge heller. kanske jag kan va gravid samtidigt som puck väntar agges syskon?

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)