Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

JAg skulle inte ha emot mammutserien.. vi har pratat om bort och stolar typ - spjälsäng används ju inte så länge.. och ny har vi ju 2 st dessutom =)

Ahh den gröna finns inte i sängen.. vad trist.. skulle ju blivit tufft annars =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Ja vi målade ju den första, och färgen bara rann så det blev skit rent ut sagt... så vi fick en ny  av far =)

Har jag inte lagt in bild.. får jag genast göra då j.. 2 sek =)

• Melisabeth

glass, vad smaskigt det låter.. även om jag inte är så glad i glass =)

Nu finns det två bilder iaf på sängen... man kan inte tro att jag itne gillar blått, men filten jag gjorde var ju lagom stor så =)

• Melisabeth

Duktigt Malla =)
    Önskar jag slkulle lyckas med det också.. men knappats liksom... får fajtas mot det senare istället =)

• Melisabeth

Va jag duktig på att inte äta sött.. nä knappast =)
    Hade ju en period i graviditeten så socker smackade fan.. men det har försvunnit igen tyvärr =(
    Jag gillar inte tårta och kakor (mer än ett fåtal) men annars är jag en godisgris =/

Jag lyckas låta bli några dagar, men orkar inte ens bry mig nämnvärt längre... då bölar jag bara istället, och det är jobbigt.. Så det får vara =)

• Melisabeth

Nu vill visst A ha datorn, så jag återkommer väl troligen senare =)

• Melisabeth

Attans alltså.. man måste lära sig att hålla städat och att städa när ungen kommer.... kan bli lite jobbigt.. men å andra sidan.. äta grus kanske inte är den bästa sysselsättningen för en bebis =/

• Melisabeth

taco - nä lite grus dör de nog itne av... men varje dag kanske är onödigt med en dos =)
    Tur att an har lite tid att öva innan hon kan kravla själv.... är ju inte lika mkt överallt, så man får väl läga henne på "renare" ställen först =)

• Melisabeth

Verkar bättre... fast i toan så håller de sig väl på plats iaf, och kan inte rymma =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)