Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

9000... ja det är ju bara 5000 kvar då =)

v 34 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

den blå hörde väl inte hemma där isf?

5000 över.. jatack =)

• Melisabeth

just det pucken.. enl rustas hemsida har dem garnet som du frågade om.. Palma Novita...
    24,90 för 50 gram

• Melisabeth

det finns i 5 färger... grönt =9 som tyvärr inte fanns när jag hittade det.. men då kostade de å andra sidan bara 10 spänn, så lite kan man ju ta... =)
    Men jag har letat och inte hittat det igen - men det är väl olika utbud på olika affärer.. De är inte kända för att ha flest saker här i stan =)

• Melisabeth

Mm jag har sett den.. Anders bara gapade när jag berättade......

• Melisabeth

Haha, jag som tycker vår är ny... JAg vet iofs inte hur länge A nders har haft den, men han hade den nga år innan mig iaf, så den är ju minst 5 år.. och det är nytt för mig =)

• Melisabeth

8000 tusen är ju en del

Gud, nu har svärfar ring och klagat att jag skall sätta fart i brallorna på A ang körkortet....
    Men då tror jag fan vi tar körlektionerna här i stan så man inte har 1 timme enkel väg. Så får han köra på skolan bäst han kan - så får svärfar betala.... Jag vill ha tyst på gubben alltså.

• Melisabeth

sant =)
    Men bröllop slår väl högre än tv.. så ni "vann" väl ändå =)

380 spänn för 35 minuters körlektion.. och då brukar ju 5 minuter minst gå bort före och efter... dvs 25 minuter eller nått.... absurt ju =/

• Melisabeth

Vad farao heter den där "pluppen" på örhänget?? dvs den som sitter bakom örsnibbeb så att stiftet inte halvar ur?? Käner mig som världens mest blåsta just nu, men minns verkligen inte =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)