Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

vitlök och svamp... *dreglar lite*

Jag sov inte heller längre knasigt nog.

Ny säng ja, det vore trevligt.... Vår är bra i vanliga fall, men inte nu.. men man kan ju inte köpa ny säng för max 2 månader heller så... =/

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

Vi har 160 och skulle behöva 180 numer känns det som.. JAg vill inte ha bebisen i sängen, men risken finns ju att hon hamnar där ibland... typ för vila eller så.. och då vore det ju trevlit att inte klämma henne. eftersom både jag och A är väldigt "yviga"...
    Men ny madrass vore bra iaf...

• Melisabeth

140 säng.... herregud.. skulle jag inte palla.... går an med 120 typ 1 natt uppe hos svärisarna, men inte mer =)

• Melisabeth

JA vi funderade på hur det skall gå o vi skall upp i påsk nu.. men A kom fram till att jag får ta sängen så får ha ta madrass och sova på golvet... eller att vi tar med vår uppblåsbara 160.... Normalt så kan vi knö, men nu, nej knappast eftersom jag får kramp om jag ligger "still"

• Melisabeth

pucken.. jag kommer inte ihåg nu tyvärr, har eller hade iaf på andra datorn... men kul är den =)
    Eller lite sorglig, den handlar om att han blir delad i två, och att hans olika delar aldrig skall skiljas åt... typ

Bra fråga Kickan.. min var nog så slapp innan så den har inte börjat stärcka ännu verkar det som.. den tycks bara fylla ut den överflödiga huden =/
    Men naturliga oljor, som olivolja rekommenderas ju till mycket =)

• Melisabeth

Olivolja ska ju var skitbra till hud, mot svamp, mot torrt hår och en massa saker.. så är säkert bra mot en spänd mage också.. om inte annat så borde man ju bli mjuk =)

Annars är väl sperma något som skall ge mjuk och smidig hud också har jag hört
    *fy på mig*

• Melisabeth

Gubben din klagar säkert inte iaf =)

Får man snuskig humor av att vara gravid tro?.. kanske ingår i konceptet =)

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)