Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
JA det tycker jag med =/
En klasskamrat till A, och för all del mig också.. sombori Uppsala numer, som vill komma tillbaka till stan och träffa gaml apolare då hans sambo skal ha tjejkväl, så han flyr fältet.
Så han behöver någonstans att bo... dvs här...
Jag är inte så himla förtjust i att ha folk boendes här överhuvudtaget om et inte är närmaste, och knappt ens dem... Och gamla klassisar nu... nä =/
Men samtidgt är jag sådan som känner mig som elaka häxan om jag säger nej.... Eftersom alla vet ju att det är jag och inte Anders som säger nej... Och det finns ju ingen egentlig anledning att det itne skulle gå... går gör det ju även om jag inte är sugen på det..
Men jag har sagt att det får vara bara om han är "borta mycket".. Anders skal jobba och jag vägrar "underhålla" honom eller ha honom här hemma när A inte är hemma... Och om värkarna fortsätter som idag, eller om jag mår sämre av någon anledning så blir det inget av saken.. Jag vill inte ha någon boendes här om det käns som att risken för att det kan sätta igång finns... (risken som jag anser föreligger om värkarna fortsätter eller blir värre)