Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

dom är smarta barn.

Kika på kort från när man vägde 10 kg mindre är otroligt smart dagen innan stora frossardagen.
    Stor suck där.
    Jag som tyckte att jag var så fet där, nu ser jag ut som ett fetto i jämförelse jag ska aldrig mer klaga. buhu

• Fru Indosaurie

haha så där tänker jag alltid, vilket har resulterat i att jag kan ha typ 1 sak i min garderob resten är för smått.
    nåväl, 3 kg ner dom senaste två veckorna, alltid nåt.

nu ska jag sova!
    godnatt!

• Fru Indosaurie

nu jäklar har vi kopplat in datorn på den bärbara dvdspelaren ist, haha.
    Lika dålig bild som på tvn & tio ggr mindre men man kan iaf sitta närmare.

Vi var en sväng på kappahl idag och insåg att dom har fått jättefina kläder på ta 2 betala 99:- men alla storlekar var ju slut.. vi får ta en vända till ett annat kappahl imorgon.
    sen fick man ju en kupong på 20% rabatt på ett reaplagg på hm i brevlådan idag. Dock hade hm värsta värdelösa rean så det blev bara en mössa och ett huckle, eller vad det nu heter

• Fru Indosaurie

puck
    annars MÅSTE du lägga negativt omdöme..

jag köpte en sak på tradera igår för första gången på lääääänge.
    Jag vill också lägga ut men det funkar ju inte när man har en sån här värdelös skärm, mailen är nästan omöjlig att läsa. Suck. Jag läääängtar efter outlook och en normal skärm.

• Fru Indosaurie

är det någon som vet hur mkt guld man behöver om man ska göra en ring?
    Om man smälter ner en ring får man en ny ring då? eller försvinner en del på nåt sätt? ungefär som när man kokar vatten, då dunstar ju en del haha.

• Fru Indosaurie

då får man lämna in en fet ring så får man liten tillbaks

jag har 2 ringar från mamma, en från pappa och 2 från farmor, men farmors ringar vet jag inte om jag vill smälta..
    Eller jag vill nog det, för då blir dom ändå i min nya ring ju, nu är dom inget speciellt och dessutom förstora så jag kan inte bära dom

• Fru Indosaurie

mammas och pappas har jag fått, eller ja pappa är sen som vanligt, har inte fått den än
    Dom ska bli en vigselring åt mig så småningom..
    jag bär aldrig ring heller, bara förlovningsringen som jag KNAPPT kan ha längre. Fred får inte på sin på långa vägar haha.
    Eller ja, lite synd är det ju förstås..

• Fru Indosaurie

jag ska göra en ny förlovningsring också när vi gifter oss, så att dom matchar varandra. Fred ska ha en ny ring då också ju så jag vet inte hur vi ska göra med ringar nu faktiskt..

• Fru Indosaurie

förresten Mel, tradera är sjuuuuukt beroendeframkallande.
    Jag har köpt väldigt mkt fina saker, saker som är som nya! kanon. jag har absolut inget emot att handla beg.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)