Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

för övrigt så VÄGRAR fred att säga Handen, det är det fulaste och värsta namnet han vet säger han haha.

• Fru Indosaurie

puck
    jag vet inte om vi törs om w sover.. kanske hon kan bli en glad bebis om hon får sova längre än 30 min nån gång.
    jag skulle ha rotat fram lite garn men vi kom på det sent i går kväll så jag har inte direkt haft någon tid. Du kan få prova skorna om du vill

förresten så köpte vi coopblöjor igen. stort misstag. Igår läckte det ända upp i armhålan
    nåväl, vi använder upp dom igen. Sen ska vi inte komma ihåg att dom var "ganska bra"

• Fru Indosaurie

okej nu ska vi åka. Jag tar med skorna så hör jag av mig.
    Vi kan inte kolla eniro för bilden är ju.. värdelös. Men vi har en karta i bilen så det går säkert bra..

• Fru Indosaurie

jag hade lagt upp MASSOR med auktioner i traderas powerlister, dessvärre sparade vi alla saker från förra datorn på dvd och den här datorn har inte dvdläsare.. haha. Humor.
    Bara att fota och väga allt igen
    Får se vad jag orkar, kan ta nåt enstaka plagg kanske.
    W kräver att bli road dygnet runt som det är just nu..

• Fru Indosaurie

haha, jag tror att jag har blivit störd på kuppen, jag satt precis och undrade vart bygeln hade tagit vägen i amningsbhn.

• Fru Indosaurie

jag vägrar att äta hormoner, men jag är totalt livrädd för att bli gravid så vi använder kondom.
    Innan sa jag att vi inte ens behövde det och blir det så blir det men nu är det annat ljud i skällan minsann.

• Fru Indosaurie

kickan
    jag vet inte, våra skräddarvänner ska sy en åt oss, så vi ska köpa ett tyg som vi tycker passar.
    Jag är liiiite inne på det skitsnygga tyget jag såg på åhléns (svårt att förklara) men jag vet inte om fred är med mig vi ska kika på våran tygaffär när andan faller på.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)