Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
för övrigt så VÄGRAR fred att säga Handen, det är det fulaste och värsta namnet han vet säger han haha.
för övrigt så VÄGRAR fred att säga Handen, det är det fulaste och värsta namnet han vet säger han haha.
puck
jag vet inte om vi törs om w sover.. kanske hon kan bli en glad bebis om hon får sova längre än 30 min nån gång.
jag skulle ha rotat fram lite garn men vi kom på det sent i går kväll så jag har inte direkt haft någon tid. Du kan få prova skorna om du vill
förresten så köpte vi coopblöjor igen. stort misstag. Igår läckte det ända upp i armhålan
nåväl, vi använder upp dom igen. Sen ska vi inte komma ihåg att dom var "ganska bra"
okej nu ska vi åka. Jag tar med skorna så hör jag av mig.
Vi kan inte kolla eniro för bilden är ju.. värdelös. Men vi har en karta i bilen så det går säkert bra..
Jaa han är verkligen ohyfsad
skärmen funkar som fina fisken!
vi har varit ute med våran vagn, bara stora hjulen först.
kanske man ska köpa vinterdäck..
jag hade lagt upp MASSOR med auktioner i traderas powerlister, dessvärre sparade vi alla saker från förra datorn på dvd och den här datorn har inte dvdläsare.. haha. Humor.
Bara att fota och väga allt igen
Får se vad jag orkar, kan ta nåt enstaka plagg kanske.
W kräver att bli road dygnet runt som det är just nu..
haha, jag tror att jag har blivit störd på kuppen, jag satt precis och undrade vart bygeln hade tagit vägen i amningsbhn.
jag vägrar att äta hormoner, men jag är totalt livrädd för att bli gravid så vi använder kondom.
Innan sa jag att vi inte ens behövde det och blir det så blir det men nu är det annat ljud i skällan minsann.
snyggare än så här blir det ju inte!
familjeliv.se/krypin/fru_indosaurie/gallery/phpxbafjd.jpg
eller jo, när vi har fått en ny suflett
kickan
jag vet inte, våra skräddarvänner ska sy en åt oss, så vi ska köpa ett tyg som vi tycker passar.
Jag är liiiite inne på det skitsnygga tyget jag såg på åhléns (svårt att förklara) men jag vet inte om fred är med mig vi ska kika på våran tygaffär när andan faller på.