Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

kickan...är det sant?? I så fall är jag impad! Jag har väl dock inte gnällt på det faktum att jag är gravid, mest på det faktum att jag inte någonsin kan få känna mig säker på det, med tanke på blödningar å skit Du vet iaf att jag inte är "sån"!!

• MallaMojs

Jag skulle jättegärna vilja sy en amningkudde...är det någon som har beskrivning (eller vad det nu heter) på en sån? Jag vet inte varför jag ska ge mig på något sådant, men det är väl modersinstikten som kommer Haha.. Det som är på bild inne hos småtokig ser så liten ut, jag vill nog ha en större...eller?

• MallaMojs

kickan...jag menar att jag inte vill verka otacksam för det är jag ju inte...

• MallaMojs

fru I...ok, jag får försöka tänka ut något själv... Det lär ju dröja ett tag, kanske så länge så er dator funkar igen...

Det är ju just otacksam som maninte vill framstå, men ibland så blir det massa gnäll för att man är trött och otålig...och i mitt fall så har det handlat mycket om att inte kunna känna sig säker, vecka 12 passerad eller ej Hoppas på positiva saker på ul/vul på onsdag!!!

Läste just att mina bebbar är 10 cm långa ungefär...det är stort

• MallaMojs

fru I...ja, jättegärna... Å ingen som helst brådska, har ju sex månader på mig

kickan...jag har ju också varit med om en del skit så därför tycker jag det är viktigt att ha en dialog med dig (och andra i samma sits, som tex. Vihps-gänget där jag hängt ett tag) så du inte sitter å svär åt mig å mitt gnäll...

• MallaMojs

OK, då är min poäng gjord, kickan 

Ska gå å nanna nu, måste ju gå upp i ottan imorrn om jag ska hinna fram till skolan. Nattinatti vänner

• MallaMojs

letw...bra att du mår bra iaf

Jaha, så är tentan avklarad och jag trooor att det kan ha funkat... Kändes helbra när jag gick ut ur salen  men på tåget hem så kollade jag anteckningarna och insåg att jag blandat ihop en del saker, tyyypiskt mig Men det brukar ju gå ändå, om de är snälla när de rättar Får vänta två veckor sen får vi se

• MallaMojs

pucken...ja, men samtidigt så är det inte ofta jag känner så och ändå så klarar jag mig nästan jämt Hur som helst så har jag helt å håller förväxlat två (alltså två gånger två ) saker helt å hållet...fattar inte varför jag alltid gör så Jag gjorde dock samma sak på förra tentan, men han som rättade då är snäll... Han som rättar nu vet jag nada om...*suck* Två lååånga veckor...

• MallaMojs

pucken...jag hoppas att de är klara på två, eftersom omtentan är om fyra veckor Jag har just skrivit ett lite smörigt mejl till läraren där jag undrar hur lång tid det kan ta...

• MallaMojs

pucken...nu bad de till å med om mejladress, ett steg framåt...annars sätter de bara upp resultatet utanför expeditionen och det tar evighet innan resultatet kommer in på Lärdok (lärares specialare )... Tänk, jag kanske typ tog examen idag

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)