Inlägg från: Melisabeth |Visa alla inlägg
  • Melisabeth

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Tårtbottnarna är typ det jag skulle kunna göra. kanske... Men fyllningar och sånt är jag hopplös på.. och att få det snyggt/presentabelt är jag också sämst i världen på ju =)

Tur att jag inte äter tårta
    Ella får nöja sig med frukt och Anders kan göra sin egen tårta... Den han gjorde när han fyllde såg för rolig ut, mendet skiter ju han i så =)

v 35 - Ella är väntad 4 maj =)
  • Melisabeth

letw - det verkar bra alltså =)
    Vet päronen om det nu då eller?

• Melisabeth

Letw - var det "ånej" suck från mor eller var det "jaja, se där" suck? =)

• Melisabeth

Här turas vi om att försörja varandra =)
    Eller snarast att ingen av oss försörjen någon är mer rätt... dvs ingen av oss har några pengar =)

Men det går ju det med =)

• Melisabeth

JA, får A jobb så får han försörja mig och Ella ett tag... Fp är ju inte att hurra över direkt =)

Nu dusch =)

• Melisabeth

Xqin - Jag är fortfarande inte i balans med maten.. ibland kan man inte äta alls, iblandkan man knö ner oändligt... men i början så matvägrade min kropp på det mesta... strupen snörpte ihop sig så det var stört omöjligt att äta...
    Så det är kan nog vara lite vad som helst =)

• Melisabeth

Ballt tyg letw

Och söt unge taco =)

Nä ta inte illa upp om jag kallar era barn ungar

• Melisabeth

Haha, sicken glad skit =)

Alla barn är ungar för mig så det är ju bra... Men en del tar ju illa upp av det, så bäst att varna =)
    Men som sagt, jag kallar ju min egen för unge också så.. inte mitt barn, andras unger iaf =)

Nu skall jag försöka få på mig vettiga kläder och ta mig/oss ut en sväng.. Skall leta saker till balkongen =)

• Melisabeth

Så nu är vi tillbaka =)
    HAr sett en massa saker.. men typ inte köpt något....
    Men vi har tagit lite beslut om Ellas rum iaf, och sköljt av bilen det värsta dammet.... så något blev det iaf =)

• Melisabeth

JAg måste också äta om ett tag... blir också så dödens hungrig på natten så när man vaknar och går på toa är det svårt att somna om för det river så i magen av hunger =(

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)