Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
hårdlift kanske det heter ja... logiskt värre =)
Jag håller å att smälla av gällande tanken att gå 14 dagar över.... Men har gett mig fan på att hon skall vara ute innan 20 maj iaf =)
hårdlift kanske det heter ja... logiskt värre =)
Jag håller å att smälla av gällande tanken att gå 14 dagar över.... Men har gett mig fan på att hon skall vara ute innan 20 maj iaf =)
Jo 3 veckor sa de var max här - vilket blir 25 maj.. så får hoppas hon kommer självmant innan dess =)
Men nä mer än 14 dagar är inte speciellt vanligt har jag hört =)
BM tyckte att 1-½ vecka ungefär extra att man ska "ställa in sig på".. så man inte blir besviken när det inte kommer på BF.... Så hon kommer säkert på svärfars födelsedag eller nått då =)
Valborg vore toppen tycker vi.. är ju bara 5 dagar före =)
Men jag vet knappt vad jag väntar mig längre.. väntar bara typ.. det blir ju som det blir iaf =)
Vet någon av er hur det är med hur ungen ligger?
BM har ju försökt 2 gånger nu att käna hur hon ligger, men inte fått grepp om det alls.... Skall tillbaka om 2 veckor - dvs 26+.. sedan 1 vecka senare för att kontrollera hur hon ligger om de inte hittar det nästa gång.
Men om de inte skulle känna nästa gång eller v 37.. hur får man då reda på hur ungen ligger?
Gör man UL då eller hoppas man bara på det bästa?
Okej att de inte behöver veta ännu på några veckor, men att BM inte kan känna alls hur hon ligger nu låter ju lagom bra liksom.... hon har ingen aning om vad som är upp eler ner eller om hon ligger rakt eller på tvärsen =/
36+ så klart, men det har ni ju koll på =)
Fru, hon sparkar väldigt lite.. hon flyttar på sig och rullar runt liksom.. men sparkana är såpass få och svaga att de lika gärna skulle kunna vara boxningar.... Och det boxas/sparkas typ på båda sidorna och i navelhöjd, inte högre oftast... så det mesta händer liksom "på mitten...
Men vi skulle vara extra uppmärksamma på sparkar nu... men som sagt, svårt att skilja mesiga sparkar och slag tyvärr
Men de kollar upp det iaf alltså.. så det inte blir att man kommer igång och får trevlig överraskning att hon ligger åt fel håll.... vore ju skönt att veta innan iaf OM det skulle vara så =)
taco - hon misstänker inget, eftersom hon för sitt liv inte kan käna hur hon ligger.. hon river sig i skallen och vet varken ut eller in... noll koll liksom.. så hon kan ligga med huvudet ner eller upp, höger eller vänster, rakt, på sniskan eller helt på tvären. hon har nada aning.. vilket är irriterande....
Jag tror att hon ligger med skallen neråt för det mesta, men ibland verkar hon ligga helt på tvärsen.. så hon verkar inte ligga still iaf utan jönsa runt. Men på UL låg hon med skallen ner, och satt i skräddarställning.. så om hon sitter kvar så skulle ju kunna förklara att sparkarna kommer i navelhöjd, och att det är så mesiga, eftersom det inte är så bra rörelse i skräddare...
Men det visar sig, men intressant att veta vad som händer om man inte känner =)
taco - låter ju lagom lovande.. eller inte =)
De verkar inte alltid ha så bra koll
pucken - för det är så svårt själv? =)
Haha, ja då är det ju bättre att någon åker från Rissne och öppnar kranen =)