Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Malla: Från Umeå till Växjö med flyg, sedan buss till Vetlanda, hem blir tåg (annars hinner jag inte hem i tid, jädra mysko att det inte fanns några biljetter på lördag eller söndag hem med flyg! ) Från Nässjö till Umeå... så det är ett jäkla fläng!! Men ska bli otroligt skönt att få ett avslut och en fin ceremoni.

Vi har just bestämt oss för att istället för roser ska vi lägga änglar på kistan, min mormor älskade änglar!
    Månad 11 Andra försöket efter missfall!
  • Kickan 84

Mel: Ja, jag tycker det känns som en jättefin gest...

• Kickan 84

Hej tjejer!

• Kickan 84

Går INTE bra för mitt lag, sitter på SAS och ska boka flyg, jäkla skiten vill inte ta emot mitt betalkort, fattar inte vad jag gör fel!

• Kickan 84

Nu funkade det! Tjohoo!

• Kickan 84

Ser att ni diskuterar Bugaboon! Vi SKA ha den vi med, tycker faktiskt inte att 8700 kr är dyrt för en NY vagn som är så lätt och smidig att man ALDRIG kommer behöva en sulky, EVER!

• Kickan 84

Angående firstwheelsvagnen har jag hört att den är jättesvag och lätt går sönder!

• Kickan 84

Malla: Finns ingen Bugaboo tvillingvagn, ännu åtminstone...

Ni kan inte tänka er Urban Jungle då? (Den vill jag ha om vi får pergo-tvillingar!)

• Kickan 84

Ja, de är ju ungefär samma som UJ:n, har hört bra om dem... det borde ju bli bra!

• Kickan 84

Haha, vi kommer ha orange/röd och sedan en extra röd fleece har vi kommit överens om! Jag bara älskar den orangeröda! mmmmm!

Jo, det är konstigt att de inte har en tvillingvagn, men å andra sidan har de ju väldigt få modeller ännu!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)