Inlägg från: Kickan 84 |Visa alla inlägg
  • Kickan 84

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Hoho, Letw är du här?

BIM 19/1 efter första pergokuren!
  • Kickan 84

Tvättar du mitt i natten?!

• Kickan 84

Hehe, aha på så vis!

Vad händer i ditt liv på måndag? AMS?

• Kickan 84

Nopp, jag ska börja om på måndag!

Ska läsa för utökad examen, bättre chanser att få jobb då!

• Kickan 84

Hihi, ja jag tycker det är rätt skönt att inte behöva börja ännu, mår ju som sagt sådär just nu... så det är nog skönt att bara ta ansvar för sig själv denna termin också... faktiskt...

Tror du på spådomar och grejs?

• Kickan 84
    Mrs You: Klankade inte på någon, och jag menade absolut inte att jag har någon rätt att klaga på att jag känner mig besviken och ledsen och att det är jättehemskt för oss heller, ÄNNU, det jag menar att det är dumt att uttala sig så ALLS, för det finns så många som vet hur jobbigt det är.

Javisst kan man bli besviken, men att bli det efter bara tre månader tycker jag tyder på ganska stark okunskap inom detta ämne, just eftersom det är rätt FÅ som lyckas så snabbt.
  • Kickan 84

Angående att det KAN ta flera år även för er som inte försökt länge, visst, men man kan väl ändå inte gräva ner sig i vad som KAN hända i förtid?

• Kickan 84
    Kan tillägga att jag är ledsen, arg och besviken, frustrerad och sårad allt på samma gång över VÅR situation, för att jag har en diagnos som gör det svårt för oss och för att vi fått genomgå ett helt helvete för att ens få hjälp, och att vi fick missfall... därför är jag LEDSEN, inte för att vi snart försökt ett år.
  • Kickan 84

Letw: Haha, jag bara undrar! Flera som spått att jag ska bli gravid denna månad eller nästa, men själv tror jag inte ett piss på sånt därnt... haha

Ja, okunskap är en källa till mycket onödig frustration.

Min sambos syster och hennes man fick försöka i över fem år innan de äntligen blev gravida med deras lilla tös, det var pergotime, provrör och hela baletten som jag förstått det, så vårt knappa år är INGENTING...

Va? Gick väl inte fort för Taco? Hon har sagt till mig att de var nära att söka utredning och innan haft ett missfall, om jag inte misstar mig helt?

Hur som helst, i VÅR fina ålder så är det TROTS ALLT ca 98% som blir gravida inom 12 månader och det är en jääääkligt fin siffra!

• Kickan 84
    Mrs You: Tror ingenting längre, men jag hoppas såklart. Det har iallafall gett mig ägglossning.
Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)