Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco
    jag hade det likadant, jag ammade dygnet runt i början, hon sov vid bröstet och så fort jag la ner henne började hon gallskrika, då var det bara att börja om.
    jag hade sjuuuuukt ont i ryggen och träsmak i röven så att det räckte, jag satt ju ner hela dagarna.
    tur att det går så bra tvprogram på dagarna
    hon vägrade ju att ligga i vagnen då också så att söva henne med det funkade inte heller.
    det tog ett bra tag innan jag ens vågade mig ut.

• Fru Indosaurie

taco
    våra bästa år är ju bra! tänk nu kan du skylla på amningen för att se det
    mitt bästa program var navy cis, haha.

jag har förträngt hur länge det höll på.. 2 månader kanske?

• Fru Indosaurie

CaMi
    ja fy sjutton, jag fasar för att behöva sluta med det
    Det enda annat som funkar (eller funkade förut) är när fred bär henne tills hon somnar, men vid 4 mån passerade hon 8 kg och då är det ingen lek att bära henne så länge, hon somnar inte lika lätt som hon gjorde förut heller.
    Vi ska iaf köpa en ny sele snart så då kanske hon kan gå med på det iaf.
    Jag har försökt att lura henne med nappen i famnen men det funkar ju mindre bra dock har jag lyckats några gånger på natten, jag lyfter upp henne och lägger henne brevid mig och så i med nappen, hon har somnat några gånger, peppar peppar.

• Fru Indosaurie

taco
    mm det sägs ju att det funkar att ha en snuttetrasa med bröstmjölk.. men W är alldeles för smart för att gå på det

• Fru Indosaurie

CaMi
    jaa exakt! W tittar bara på ALLT när hon blir buren, i början var det bara skönt att bli gungad och så somnade hon. Men nu är ju allt utom att sova så himla roligt

• Fru Indosaurie

cami
    ja du det är lite olika, hon brukar iaf sova 2 ggr ungefär, ibland 3.
    gud vad liten koll jag har, vi bara kör på

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)