• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Typ: J33 Vård och omsorg
    Utmärkande drag Äldre Yrkesutbildade Gifta par utan hemmaboende barn Medelinkomsttagare Enfamiljshus i småstad Friluftsintresserade Traditionalistiska kollektivisternär jag sökte på mammas och pappas adress. våran fanns inte=)
    men det där stämmer rätt bra måste jag säga. kanske inte så värst friluftsintresserade men resten.
  • letw83

fru i
    oj vad hurtig du är

själv har jag inte gjort så mkt. sytt lite och skjutsat folk hit och dit

dagen ilandsproblem: folk kommer vilja köpa prestenter när man får barn. vad ska man önska när man har allt? en bugaboo?

• letw83

taco
    jo det är väl smartast vill inte heller ha 10 mjukishundar, och även om vi säkert kommer behöva mer kläder så syr jag hellre än får rosa puttinuttkläder eller marinblåa bodys med bilar och drakar.

mel
    känner jag mina kompisar och min halva av släkten rätt så lär vi svämma över kan tänka mig att en del av hans kompisar och släktingar oxå kommer vilja köpa saker.
    sen brukar man kanske inte önska sig, men jag frågade då linda om det var nåt speciellt hon ville ha.
    hon hade önskat sig blöjor av sina kompisar. dock har vi bestämt att vi ska ha tygisar, vilka jag mest troligt oxå ska sy

• letw83

jisses vad du hade tips fru i tack

jag vet inte heller om dom kommer fråga. jag hoppas det, för annars kommer vi får kläder och kläder och kläder samt kanske lite sängkläder. och täcke ska vi inte ha. jag har 1 färdigsydd grobag och planer på 3 till Linda kan få köpa kläder. hennes omdöme litar jag på

• letw83

fru
    egentligen inte. men från Linda är det ok. vi har samma klädsmak. iof har vi absolut inga leksaker.... filmer är ju kul men kanske inte när dom är nyfödda. jag vill iaf samla alla astrid lindgrens filmer.

• letw83

fru i
    babygym är ju roligt iof. *vill ha tummen* en babysitter? fast det kanske dom inte tycker är så kul? hoppgunga ser skoj ut. en sån vill jag ha

• letw83

jisses. andreas ringde just. vi ska flytta redan i helgen blir att sätta fart nu

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)