• letw83

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

taco
    jo förvisso. men det är inte ens ett år sen syrran körde in i en lyktstolpe så kofångarn fram är precis bytt

• letw83

puck
    skulle bli galen utan bil. går inte att vara utan bil här. men just nu är jag inte så sugen på att köra. Andreas får köra hem sen ikväll....

• letw83

taco
    förresten, ni hade visst haft snöstorm vi såg på nyheterna, hon kunde visst knappt stå still för att det blåste så mkt såg ut som att det snöade lite på sin höjd

• letw83

taco
    som här då tidigare i höst. men dom överdriver alltid....

• letw83

taco
    haha, det är rätt. man ska sova på kvällen och vara vaken på natten

sant

puck
    säkert.

jag ska ta mig en nattmacka höll jag på att skriva men det blir en filtallrik med äpple och jordgubbssylt istället för vi har slut mackor.

• letw83

missförstånd
    okej, tack för infon. Men jag har haft tendenser till musarm länge och det är det som spökar. Blir ofta värre när jag är spänd vilket jag säkert var efter detta. Men tack ändå

Nu fil

• letw83

puck
    om inte mel vill ha den tingar jag den

• letw83

haha, mel kanske inte ens tycker den är snygg *hoppas* jag vill ha en sån med klöver oxå, bruna, och så en med moln. fast klövern vill jag ha som heldress.

• letw83

mel
    ni kan få den=) jag ger mig petra kan få virka klart min filt istället , jag kommer nog inte hinna

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)