Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
w började med 62 efter några veckor bara så..
w började med 62 efter några veckor bara så..
puck
det är ju SJUKT kul med bodypump! och core, och och och. Jag ÄLSKAR gruppträning
centimetrarna bara rasade när jag tränade bodypump, snacka om effektivt sätt att bli av med sladder på. sjukt vad jag saknar det
skulle inte du börja på friskis förresten puck?
ja men gud vad jobbigt.
för att inte tala om mina 525 x 24 som jag förlorade på mitt medlemsskap hos sats
vattengympa känns så innefektivt tycker jag, det känns ju inte att man tränar knappt fast det tar ju ändå.
Simning är ju kul också, på den gamla goda tiden simmade jag 80 längder flera ggr/vecka.
Fan vilket patetiskt liv man lever som whiplashskadad.
här blev det desto mer shoppat! 6 st bodys,
Åhléns har ju värsta fetrean! vilka kap! jag som älskar åhléns kläder.
Mina favorittapeter var även nersatta och det fanns ett likadant tyg skitsnyggt.
dock har vi ju ingen ny lgh än. suck
köpte kakformar i form av dinosaaurier också, men nu ska jag hushålla lite till lönen blir det nya handdukar kanske..
mäh vilket knas. vi var först i vällingby och sen sumpan. 30% på reapriset var det så bodysarna kostade 35 kr/st.
finns en sjuuuukt snygg klänning som jag vill ha (till w) men jag vet inte om vi skulle använda den, lika bra att vänta
vi skulle ju egentligen på kappahl men dom hade inte ett skit som vanligt.
haha nää vad dåligt
det fanns ju hur mkt som helst som inte var kläder också jag blev helt sjuk.
sen när vi kom hem insåg jag att w behöver nog inte så mkt som jag trodde kanske några byxor så att man kan matcha allt även när ett par är i tvätten.
är det klänningen i plysch? w har en rosa, jag gillar den inte. tyvärr hade hennes gudmor tagit bort prislappen
Nu använder vi inte klänning heller, förutom vid speciella tillfällen, det är alldeles för omständigt och opraktiskt.
Vi köpte ju en brun plyschzip med koala på tidigare, nu finns samma med katt, men hon behöver nog inte det.
Sen fanns det massor med plyschbyxor (varianten som W inte passar i), massor med bodys och överdrivet mkt klänningar.