Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

Jag vill ha fler barn men jag skulle aldrig orka vara gravid igen nu, jag mådde illa i gott och väl 20 veckor, när det gick över hade jag redan drabbats av foglossning så att jag inte ens kunde gå och sen blev jag illamående dom sista veckorna igen.
    Sova gick ju inte på nätterna.
    Det tillsammans med min förlossningsrädsla gör att jag inte fattar hur det ska gå till.. graviditeten är iaf det minsta bekymret, där kan ju F hjälpa till.

• Fru Indosaurie

hm.
    Alltså jag mådde ju så där på grund av graviditeten
    Eller menar du förlossningsrädslan? Det hade jag redan innan men den är 350 miljoner ggr värre nu.

• Fru Indosaurie

haha ja jag är ett problembarn Räcka ut tungan

puck
    nää, jag kommer aldrig att föda ett barn vaginalt. Möjligtvis om 10 år om jag söker psykologhjälp NU.

F sitter och sover i soffan med W i ergon Kyss Men han måste gå till jobbet nu så jag måste väcka honom..

• Fru Indosaurie

jo, han är ju det

Jag har tagit upp scrappen på pappa och ammie men jag kommer INGEN vart. Usch vad svårt det är utan känsla för bilden!
    Jag ändrar bakgrunder hela tiden..

• Fru Indosaurie

jag kan inte bestämma mig för om det här låter bra eller dåligt..

The perfect wife is one who doesn't expect a perfect husband.

• Fru Indosaurie

Nu har jag lagt W och under tiden sackade datorn ihop.. fick lov att starta om.

CaMi
    perfekt!
    Orkar inte engagera mig så mkt i scrappen.
    Jag tycker att det jag skrev lät rätt så sött men när jag vet hur min pappa är så låter det nästan lite elakt..

• Fru Indosaurie

CaMi
    haha usch, nu låter det bara hemskt. Kanske i min och fredriks bröllopslo hade det passat, fast tvärtom

A perfect marriage is build on the respect for one anothers diffrences.

• Fru Indosaurie

taco
    ja, hoppas att du njöt ordentligt av dom hela nätterna

1 kr metern?! F som har fått för sig att han vill göra om här..
    Pappa sa att vi kanske skulle ses i gävle i helgen.. hm. Om han betalar bensin så

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)