Inlägg från: Fru Indosaurie |Visa alla inlägg
  • Fru Indosaurie

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

vilken stressig dag idag!
    Nu har fred åkt iväg till jobbet och W sover kanske en stund till om jag har tur.

fan att man ska vara så pedantisk, jag hade kamerasladden för någon timme sen (och ja självklart tillbaks den efter mig) nu är jag sugen på att scrappa, vågar dock inte gå förbi W och hämta den i en låda..

• Fru Indosaurie

taco
    skönt det iaf!
    Jag hade mjölkstockning light dom första månaderna. Aj.
    Jag har fortfarande lite ont i ena bröstet (wilmas favoritbröst såklart), vet inte varför.
    Feber har jag dock väldigt sällan.

• Fru Indosaurie

jag sitter och laddar hem scrapkit som en idiot. har säkert dubbelt av allt snart =/
    jag borde göra en lista med alla namn så att jag kan kolla innan jag laddar ner.
    Måste bränna en till skiva också..
    Dags att köpa extern hårddisk ja.

• Fru Indosaurie

taco
    tro mig, jag vet vad bryta ihop betyder, jag lider med dig.
    Jag fick följa med fred till jobbet ikväll för att wilma skulle somna, 1 timme gick jag och nu sover hon än kors i taket.
    Det blir väl en sen natt men det kan jag ta, bara hon inte är så förfärligt grinig som hon blir om hon inte sover.

• Fru Indosaurie

letw
    grejt!

taco
    här är amning det enda som funkar om hon blir övertrött eller är riktigt ledsen.
    Men det där som du går igenom nu går över, tro det eller ej.
    W somnar fortfarande inte ensam dock.. hon har gjort det kanske 10 ggr sammanlagt, annars är det bröstet eller promenad som gäller, det är rätt påfrestande måste jag säga.

CaMi
    Haha nää visst är det så, när man får ett leende så glömmer man ALLT
    W. brukar somna vid 23-00 någon gång så här har vi full rulle. Hon somnar ju oftast vid bröstet och så länge vi gör så så slipper vi "bråka" med henne. Dock måste vi ju sluta någon gång..

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)