Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
åh va skönt att få dansa lite igen, har suttit som en säck potatis i soffan de senaste 4 veckorna typ. om man bortser från när jag spelade dansspel på nintendo wii =)
åh va skönt att få dansa lite igen, har suttit som en säck potatis i soffan de senaste 4 veckorna typ. om man bortser från när jag spelade dansspel på nintendo wii =)
halloj kickan!
men va störigt! och det är väl för sent för att ringa och boka också =(
ibland undrar jag om inte agge har nåt emot sin kära mor. varje gång jag tar honom på morgonen vaknar han runt 8-9. idag har micke honom, och de sover fortfarande! han somnade samma tid som vanligt igår, han har börjat somna runt 23-tiden.
åhh här verkar det vara saker på gång! lycka till tokig, hoppas ni får träffa bebisen snaaaart!
vi ska iaf på show ikväll, kvarteret skatan. vann biljetter innan =) ska in och käka och kolla på rea i en favoaffär innan det börjar bara.
tokig
så roligt! jag är riktigt avis =) jag vill också föda barn!
tokig
jag kan förstå att du är nervös, det är helt normalt. är ju bara knäppgökar som jag som vill gå över tiden och totalförnekar att bebisen är på väg ut =)
men försök att vila, och käka lite kolhydrater! allt kommer gå jättebra!
mel
det tar jag som en komplimang!
taco
vi får väl se vem som hinner först =) jag hoppas att micke får jobb så vi kan tillverka en till. fast egentligen ska man väl jobba först...
tokig
tack =) och du behöver inte vara nervös, det kommer gå finfint. du har kompetent personal på förlossningen, och de vad de gör.
nica
va tråkigt =( men man vet aldrig, tror jag läst några inlägg där läkare konstaterat missfall men sett fel. vet dock inte vilken vecka det gällde.