• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

oj, sätter hon sig upp själv? det har agge bara gjort i en dryg månad. men jag tror han är lite bekväm av sig, för han kan krypa om han vill, men han vill hellre att man ger saker till honom annars slutar han aldrig skrika.

du kan anlita en personal shopper! låna min svärmor vet jag =)

• pucken

men det går fort malla, lägg några timmar på det och sen lägger du dig och vilar.

• pucken

ja gör det, sov ut ordentligt innan du börjar plugga så fastnar det nog bättre! jag blir också helt neg när jag ska ha tenta =( skitjobbigt.

• pucken

dålig stil! kan han inte kolla på sport nån annanstans?

jag har inte världens roligaste morgon heller. agge vaknade åtta, sen låg han och jollrade skithögt till 20 över. när jag väl tog upp honom var han gnällig, så nu har han gnällt i 40 min innan han somnade. visste jag ju redan från början att han inte sovit tillräckligt. knäppunge.

• pucken

men tänk inte på skolan nu, koppla bort det och slappna av innan han åker iväg.

det värsta är att jag inte kan somna om när jag väl vaknat =( så fast jag är supertrött får jag sitta här och uggla ett par timmar innan micke vaknar så jag får sällskap. inte ens katterna har ju vaknat!

• pucken

du är gravid, då kan man sova huuuur mycket som helst. vissa iaf, som jag =) jag sov aldrig tillräckligt, och ändå sov jag bort dagarna. fy fan va trött jag var!

• pucken

haha =) jag sov hela tiden, det fanns bara bra tillfällen att sova, hade inte ens tid att plugga.

haha gud, mythbusters är så kul!

• pucken

men vad är det för fel på mig, jag blev helt plötsligt jättesugen på smält smör!

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)