• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

www.familjeliv.se/Forum-3-20/m18794454.html
    haha vi har ju kvar agges stump! hade inte hjärta att slänga den, kanske dags att göra det nu

fru
    åh om du säger det blir jag väldigt otålig

• pucken

alltså, jag tycker den är skitäcklig. men den ligger i en låda, som ligger i en annan låda. hade helt glömt bort den tills jag läste tråden, haha

• pucken

eeeh varför äter hon maten om hon inte gillar den? kan hon ta med egen matlådda isf. kärring

• pucken

usch jag börjar känna mig febrig igen =( hade feber förra helgen ju!

• pucken

nä jag har tenta imorgon. jag har inte plugga läraren sa att det inte skulle hjälpa att göra det, och jag tog honom på orden

• pucken

ja, jag har slappat hela veckan. är inte direkt manad att tenta, men om jag misslyckas kan jag alltid säga att jag lydde hans råd

• pucken

jag tror att han vill få det till att den är lätt. han påstår att han aldrig behövt ge omtenta, men det tror jag så mycket jag vill på. iaf sitter jag nu och sammanställer de viktigaste begreppen, för jag vet att vi ska redogöra för dem. kan läsa anteckningarna på tåget imorgon. ingen panik här inte =) jag är mest bara febrig =(

• pucken

9-13 imorgon. tiden är det enda dumma kan inte sova nu ändå! har ju varit upp till 1 hela veckan. haha, lyckat

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)