• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

jag tänkte ta med den om vi ändå ska till kyrkan imorgon. jag är inte där så ofta om man säger så

• pucken

micke sket fullständigt i planeringen, och jag la inte så mycket energi på den heller. det var så mycket som bara blev fel så vi koncentrerade oss på att se fram emot thailandresan =)

• pucken

ja, men karlar brukar inte riktigt bry sig om att planera bara det blir bra till slut

• pucken

det kommer ska du se, förr eller senare. jag ville också vara smal när jag gifte mig, och var förbannat effektiv året innan. jag har aldrig varit så smal i hela mitt liv!

• pucken

mel
    självklart kan man inte banta när man är gravid, men vem vet, kilona kanske rasar av när du ammar?

• pucken

god natt tjejor!

*lights out*

och fru, jag hoppar vita knickers! jag kommer aldrig kunna hålla dem rena

• pucken

fru
    japp! agge behöver ju nya kläder *harkel*

godmorgon! jag höll på att glömma att man skruvat fram klockan. gick nästan upp för sent. tur att micke tänker på allt

• pucken

vi ska jå vara i kyrkan kl 11 om en timme enligt alla klockor, utom min. bra!

• pucken

malla
    klart ni ska till ikea! så köper ni kuddar till agges myshörna ja, när ni ändå är där

• pucken

vi har en 180-säng, sen förra sommaren. det är såååå skönt, speciellt när man är less på micke

malla
    haha vi ska köpa stora kuddar och göra det mysigt där. han har en 120-säng, utan ben, i sitt rum.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)