Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)
jag tänkte ta med den om vi ändå ska till kyrkan imorgon. jag är inte där så ofta om man säger så
jag tänkte ta med den om vi ändå ska till kyrkan imorgon. jag är inte där så ofta om man säger så
micke sket fullständigt i planeringen, och jag la inte så mycket energi på den heller. det var så mycket som bara blev fel så vi koncentrerade oss på att se fram emot thailandresan =)
ja, men karlar brukar inte riktigt bry sig om att planera bara det blir bra till slut
det kommer ska du se, förr eller senare. jag ville också vara smal när jag gifte mig, och var förbannat effektiv året innan. jag har aldrig varit så smal i hela mitt liv!
mel
självklart kan man inte banta när man är gravid, men vem vet, kilona kanske rasar av när du ammar?
god natt tjejor!
*lights out*
och fru, jag hoppar vita knickers! jag kommer aldrig kunna hålla dem rena
fru
japp! agge behöver ju nya kläder *harkel*
godmorgon! jag höll på att glömma att man skruvat fram klockan. gick nästan upp för sent. tur att micke tänker på allt
vi ska jå vara i kyrkan kl 11 om en timme enligt alla klockor, utom min. bra!
malla
klart ni ska till ikea! så köper ni kuddar till agges myshörna ja, när ni ändå är där
vi har en 180-säng, sen förra sommaren. det är såååå skönt, speciellt när man är less på micke
malla
haha vi ska köpa stora kuddar och göra det mysigt där. han har en 120-säng, utan ben, i sitt rum.