• pucken

Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)

sjukt att vissa går igenom alla försäkringsbolag egentligen, medan andra inte får nåt fast de lider mer av sina skada =( min pappa är helt trasig, han har inte många år kvar. ramlar igen är han ju körd.

ska också sova. godnatt!

• pucken

mmm agge vaknade och var hungrig. efter kl 6 kan jag inte somna om =( och mitt aggepass börjar ju 7, så det är helt kört om agge vaknar. men men, jag får ju nån timma för mig själv förhoppningsvis =)

så du ska kika på vagn idag?

• pucken

det är väldigt fina vagnar =) den rosa är helt underbar! jag älskar min blåa, men den rosa färgen slår allt.

jag vill till bauhaus, svärmor ska dit idag med mickes låtsasfarmor. bauhaus har ju det snyggaste fårtyget som finns, och jag vill sy sängkläder till vår säng. jag vill hänga med men har ingen barnstol till agge =(

• pucken

micke ska på möte med sin datorförening så jag tror inte att han vill ha agge med sig =) i värsta fall kan man ju ta bussen till länna, men jag brukar alltid missa bussen hem och få vänta i evigheter. eller så säger jag till svärmor att köpa tyg =)

men vilken tråkmåns han är! klart ni ska ha den rosa, den är supersnygg! den röda är också fin, det var den enda babyland hade kvar när jag ville ha en blå, och det var precis när de slutade sälja de vagnarna.

• pucken

men ärligt, ge honom en smäll på käften så han kommer till sans =) nån rolig färg måste ni ha. har inte koll på vilka färger vagnen finns i, förutom då rosa, blå, röd och svart. borde väl finnas i beige också kanske?

• pucken

lägg dig på golvet i affären, så slutar du inte förrän han gått med på en röd =)

• pucken

=( synd att inte jag bor närmre då. vill också ut en sväng, men micke ska på möte och drar om några minuter.

• pucken

mm jag går alltid till jordbro och tillbaka. bara det att jag går över gravfältet för då slipper jag vända tvärt, det är en superbra runda. men nu är dte blött ute så det är bara gegga hela vägen =(

• pucken

inte lätt när man har en hund med sig också, skönt att man inte behöver dra med sig katterna =) jag funderar lite på att gå till handen och köpa en ny skötväska på stadium. vet inte om jag känner för det dock.

Svar på tråden Födda 80-85 som Längtar efter knodd! (Del. 8)